پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
استاندار هرمزگان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی و عدم دریافت مطالباتشان از وزارتخانه‌ها، گفت: ربات هم می‌تواند همین‌طوری همه‌چیز را اجرا کند اما من به‌عنوان مدیر باید تشخیص دهم که چه تصمیمی را در چه موقعیتی بگیرم!

شعار سال: فریدون همتی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بدانند عدم پاسخ به نامه‌های استاندار و معاونینش را به‌منزله ناکارآمدی آن تلقی می‌کنم.

وی بابیان اینکه اگر در گذشته کم‌توجهی بوده اکنون دیگر این موضوع وجود ندارد و همه نامه‌ها باید به‌موقع به دستمان برسد و از این به بعد نظم و انضباط بدیهی‌ترین وظیفه هر سازمانی است که باید اجرا شود، اضافه کرد: مدیران باید با بروند برای جذب ردیف‌های ملی بودجه و اعتبارات چانه‌زنی کنند زیرا هر استانی نمایندگان مجلسش و استاندار فعال و مدیران فعال و پیگیر داشته باشد در این امر موفق است.

استاندار هرمزگان یکی از راه‌های اصلاحی مدیریتی و بهره‌وری را سنجش تمامی دستگاه‌ها دانست و عنوان کرد: تمامی درآمدها و هزینه‌های استان مانند درآمد 12 هزارمیلیاردی گمرکات را باید شناسایی کنیم زیرا ما قادریم همه درآمدهای استان را بگیریم و هم هزینه‌ها را بدهیم پس باید فعال بود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات این است، که سرمایه و بودجه را برای اجرای تمامی پروژه‌ها صرف می‌کنیم که باید این امر اصلاح شود زیرا باید ابتدا پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌بندی و سپس چند پروژه منتخب شناسایی و پس از تکمیل آن‌ها به سراغ سایر پروژه‌ها برویم تا مردم از خدمات دولت بهره‌مند شوند نه آنکه بودجه به‌تمامی پروژه‌ها اختصاص دهیم و هیچ‌کدام به بهره‌برداری نرسند پس باید اولویت و امنیت پروژه انتخاب شوند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان هرمزگان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص عدم دریافت مطالبات خود از وزارتخانه‌ها، خاطرنشان کرد: ربات هم می‌تواند همین‌طوری همه‌چیز را اجرا کند اما من به‌عنوان مدیر باید تشخیص دهم که چه تصمیمی را در چه موقعیتی بگیرم!

وی همچنین در خصوص ساخت‌وسازهای ساحلی استان هرمزگان به‌ویژه شهر بندرعباس اظهار کرد: بجای تخریب پروژه‌های اجراشده باید آن‌ها را جابجا و واگذار کنیم تا این پروژه‌ها درزمینهٔ خدمات تفریحی و گردشگری فعالیت کنند و آن‌ها را از بن‌بست کنونی خارج کنیم و باید این موضوع را با مقامات قضایی حل‌وفصل کنیم.

استاندار خطاب به معاونینش و مدیران اجرایی بیان کرد: احکام قانونی را بخوانید تا به ظرفیت‌های موجود واقف شوید عملکردهای شش ماهه را بگیرید، لیست واحدهای اقتصادی که دفاترشان در استان نیست و ارزش‌افزوده‌ای که باید برگردد و انجام نمی‌شود را تهیه کنید تا بتوانیم برای آینده استان برنامه‌ریزی کنیم.

وی اضافه کرد: این منابعی که در اختیار شما می‌گذاریم، محدود است و به‌جای خرد کردن در همه پروژه‌ها تعدادی از پروژه‌ها را بنا بر اولویت به پایان برسانید.

همتی ادامه داد: باید سطح خدمات درمانی در استان را بالا ببریم، در شان هرمزگان نیست مردم برای درمان به استان‌های دیگر بروند.

وی در پایان گفت: باید سطح بهداشت و درمان استان را به ترازی برسانیم که هرمزگانی‌ها به استان‌های دیگر نروند بلکه از سایر استان‌ها به هرمزگان بیایند تا جایی که گردشگری سلامت را نیز در جهت جذب کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به‌طور کامل اجرا کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 20 مهر 96، کد مطلب: 96072011050: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین