پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از احیا و بهسازی مناطق حاشیه ای شهر بندرعباس و سایر شهرستان های استان هرمزگان خبر داد.

شعار سال: بهروز اکرمی در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان هرمزگان با بیان اینکه توجه به مسائل و مشکلات بافت حاشیه ای و فرسوده در استان بسیار ضروری است، عنوان کرد: طبق آمار بیش از ۳۵ درصد بافت شهر بندرعباس حاشیه ای و فرسوده است.

وی با بیان اینکه باید برای بهسازی و احیای این گونه بافت های شهری چاره ای اندیشید، خاطرنشان کرد: منظور از احیا بافت نه تنها انجام امور عمرانی بلکه توانمند سازی اقشار مستقر در آن از جهات مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: بازگشایی معابر و برگزاری دوره های مهارت آموزی برای جوانان و زنان سرپرست خانوار برای ورود به عرصه کسب و کار از جمله برنامه هایی است که امیدواریم در سال جاری برای بهبود شرایط بافت های ذکر شده انجام شود.

اکرمی با اشاره به ایجاد دفاتر تسهیل گری، بیان داشت: بزودی دفاتر تسهیل گری در ۱۲ نقطه از شهر بندرعباس دایر می شود و عمده فعالیت این دفاتر تسهیل در روند احیای بافت های فرسوده و حاشیه ای خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 97، کدمطلب: 4292703 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین