پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر با تقدیر از دست‌اندرکاران ساخت بیمارستان ۱۶۴ تختخوابی فوق تخصصی کودکان بندرعباس گفت: جبران ضعف‌های تاریخی بهداشت و درمان هرمزگان نیازمند جهشی اساسی است.

شعار سال: نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر با تقدیر از دست‌اندرکاران ساخت بیمارستان ۱۶۴ تختخوابی فوق تخصصی کودکان بندرعباس گفت: جبران ضعف‌های تاریخی بهداشت و درمان هرمزگان نیازمند جهشی اساسی است.

حسین هاشمی تختی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این پروژه اظهار کرد: این پروژه نتیجه همدلی و همکاری بین استانداری، نمایندگان، مسئولان و مردم و خیرین دارد.

وی با بیان این‌که هرمزگان در بخش بهداشت و درمان ضعف دارد، افزود: برای جبران عقب‌ماندگی‌های تاریخی این حوزه در استان نیازمند جهش‌های اساسی هستیم.

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت در ادامه با اشاره به خدمات قابل‌تأمل جامعه خیرین به حوزه بهداشت و درمان استان و مؤسسات خیریه فعال در حوزه درمان به‌ویژه کودکان سرطانی افزود: اگر دل‌ها و قلب‌ها یکی شوند و مردم و مسئولان در کنار هم قرار گیرند می‌توان به‌راحتی استان را در مسیر توسعه با سرعت بیشتری جلو برد.

هاشمی تختی از این پروژه به‌عنوان نماد و مقطعی برای آغاز راهی جدید در حرکت حوزه بهداشت و درمان هرمزگان یاد و اظهار امیدواری کرد این بیمارستان در مقطع زمان‌بندی‌شده مدنظر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 18تیر 97، کدمطلب:97041809856، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین