پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶
چهارمین همایش ملی طب پیشگیری، بهداشت و درمان دریایی با هدف ارتقای درمان ها و مراقبت های پزشکی بر روی شناورهای سطحی و زیرسطحی روز یکشنبه در بندرعباس آغاز شد.

شعار سال: دبیر اجرایی این همایش که با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، رئیس بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارتش گشایش یافت، گفت: تشویق، تسهیل تربیت و آموزش در حوزه بهداشت و طب دریایی، ترویج تبادل ایده ها، بهترین تجربه ها و الگوهای موفق و نتایج طرح های پژوهشی در حوزه دریا، توسعه تلاش های تحول آفرین برای ادغام بهداشت در سامانه فرماندهی جهت گسترش و استقرار بهتر ناوگان دریایی نیروی دریایی راهبردی در منطقه از دیگر اهداف این همایش است.

دکترسید شهرام میرزمانی افزود: دراین همایش که 348مقاله به دبیرخانه آن واصل شده 238 مقاله به صورت پوستر و 70 مقاله به صورت سخنرانی ارائه می شوند.

وی بیان داشت: این پوستر ها و سخنرانی ها در 12 نشست تخصصی با موضوع های مرتبط توسط نگارندگان مقاله ها ارائه می شود تا فعالان این حوزه با آخرین تجربه های علمی طب رزم در دریا آشنا شده و آنها را در ماموریت ها و خدمات خود بکارگیرند.

در حاشیه این همایش چهار روزه نمایشگاهی از توانمندی های شرکت های فعال بخش سلامت کشور در قالب 44 غرفه برپا شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 26 دی 1395، کد مطلب: 82387683، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین