پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
‌استاندار هرمزگان گفت: با پیگیری‌هایی که انجام‌شده و بر اساس مصوبه رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان طی دو سال آینده بیمارستان 531 تخت خوابی با استانداردهای بین‌المللی در بندرعباس افتتاح خواهد شد.
شعار سال: ‌استاندار هرمزگان گفت: با پیگیری‌هایی که انجام‌شده و بر اساس مصوبه رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان طی دو سال آینده بیمارستان 531 تخت خوابی با استانداردهای بین‌المللی در بندرعباس افتتاح خواهد شد.
 ‌فریدون همتی در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت در بخش بهداشت و درمان استان هرمزگان، با اشاره به پروژه بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس، اظهار کرد: باید این بیمارستان که از پروژه‌های مصوب سفر ریاست‌جمهور و وزیر بهداشت به استان هستند تا پایان سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه تأخیر درروند آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس غیرقابل‌قبول است، افزود: باید هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی این پروژه آغاز و با در نظر گرفتن تمامی نیازهای آن تا پایان سال 98 به بهره‌برداری برسد.

استاندار هرمزگان احداث فضاهای درمانی را یکی از نیازهای ضروری استان دانست و عنوان کرد: باید بیمارستانی با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای بین‌المللی برای مردم هرمزگان ساخته شود که در بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس تمامی این موارد در نظر گرفته‌شده است.

همتی خاطرنشان کرد: از مردم هرمزگان خواهش می‌کنم حدود دو سال دیگر وضعیت کنونی بهداشت و درمان استان را تحمل کنند زیرا با پیگیری‌هایی که انجام‌شده و بر اساس مصوبه رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان طی دو سال آینده بیمارستان 531 تخت خوابی با استانداردهای بین‌المللی در بندرعباس افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به بیمارستان زنان و زایمان 130 تخت خوابی شریعتی بندرعباس، بیان کرد: این پروژه که از مصوبات سفر هیئت دولت به استان است با 60 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری باید به بهره‌برداری برسد.

استاندار هرمزگان به احداث بیمارستان 160 تخت خوابی شهرستان میناب به‌عنوان یکی دیگر از پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز باید تا پایان سال 98 تکمیل شود.

همتی در خصوص طرح توسعه بیمارستان کودکان بندرعباس، عنوان کرد: با توجه به اینکه این طرح توسط خیرین قرار است احداث شود، به‌منظور حمایت از خیرین هر کمکی که لازم باشد را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به طرح احداث 350 خانه بهداشت در روستاهای هرمزگان، اضافه کرد: استان تعهدات خود را در قبال این پروژه انجام خواهد داد و دانشگاه علوم پزشکی نیز باید 350 خانه بهداشت جدید احداث کند.

استاندار هرمزگان سرعت بخشیدن به روند عملیات اجرایی پروژه‌های درمانی استان را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: یکی از دغدغه‌های بنده تأمین نیاز مردم در بخش بهداشت و درمان است که این امر تنها با سرعت بخشیدن به این‌گونه پروژه‌ها امکان‌پذیر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 2 خرداد 1397، کدخبر: 97030200877 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
امیدوارم که واقعا این وعده ها عملی بشه...
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین