پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۸۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
فریدون همتی در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان با بیان اینکه یک سرمایه گذار از زمانی که درخواست می دهد باید مراحل صدور تمامی مجوزهای آن در دو هفته انجام شود، عنوان کرد: استعلام ها یک بار انجام شود و از گرفتن استعلام های تکراری جلوگیری شود تا سرمایه گذاران معطل نشوند.
شعار سال: استاندار هرمزگان گفت: فرآیند استعلام و صدور مجوزهای سرمایه گذاری باید در دو هفته انجام شود.

فریدون همتی در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان با بیان اینکه یک سرمایه گذار از زمانی که درخواست می دهد باید مراحل صدور تمامی مجوزهای آن در دو هفته انجام شود، عنوان کرد: استعلام ها یک بار انجام شود و از گرفتن استعلام های تکراری جلوگیری شود تا سرمایه گذاران معطل نشوند.

وی با تاکید بر اینکه استانداری حمایت لازم را از مرکز خدمات سرمایه گذاری انجام می دهد، افزود: نمایندگان تمامی دستگاه های مرتبط در صدور مجوز باید با اختیارات کافی در مرکز خدمات سرمایه گذاری حضور داشته باشند و امور سرمایه گذاران را به سرعت پیگیری کنند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: دستگاه های اجرایی ضمن تشویق و ارائه اطلاعات لازم به سرمایه گذارانی که به ادارات مراجعه می کنند، بلافاصله آنها را به مرکز خدمات سرمایه گذاری معرفی کنند تا طرح های سرمایه گذاری در این مرکز ثبت و فرآیند استعلام های دستگاه ها و صدور مجوزها در مدت دو هفته کاری انجام شود.

همتی خواستار تسریع در صدور مجوزات و تامین و تحویل زمین به سرمایه گذاران شد و بیان داشت: در مناطق ویژه اقتصادی مجوز کلی برای سرمایه گذاری صادر شده و در شهرک های صنعتی نیز مجوزها برای فعالیت وجود دارد.

وی گفت: کار مرکز خدمات سرمایه گذاری باید به یک سیستم دائمی تبدیل شود تا کار صدور مجوز و حمایت های مورد نیاز به سرعت صورت گیرد چون جذب سرمایه گذار برای ما بسیار مهم است و همه باید در کنار سرمایه گذار باشند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: باید کاری کنیم که در حوزه صدور مجوز و حمایت دستگاه ها، هیچ معطلی برای سرمایه گذاران در هرمزگان وجود نداشته باشد و سرمایه گذاران بدانند که همه برای فعالیت آنها در این استان فرش قرمز پهن کرده اند و همه دستگاه ها باید خود را با این سیاست تنظیم کنند.

همتی خاطرنشان کرد: جلسات کارگروه ها و شوراهای مرتبط برای صدور مجوز برای تقاضاهایی که ارائه می شود نیز به سرعت تشکیل شود.

وی ضمن تاکید بر توسعه فعالیت های الکترونیکی، بیان داشت: خدمات الکترونیکی باید به قدری توسعه یابد که مردم بتوانند از راه دور و از طریق اینترنت کار خود را انجام دهند.

استاندار هرمزگان یادآور شد: همه کمک کنند مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان خوب رشد یابد و الگوی دیگر استان ها در انجام کار سرمایه گذاران باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4 تیر 1397، کدخبر: 4330184 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
توی این شرایط ، کی می یاد سرمایه گذاری کنه اخه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین