پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۳۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه احیای واحدهای تولیدی راکد در بخش کشاورزی باید در اولویت قرار گیرد، گفت: کمیته‌ای جهت شناسایی واحدهای کشاورزی راکد در استان هرمزگان تشکیل شود.
شعار سال: استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه احیای واحدهای تولیدی راکد در بخش کشاورزی باید در اولویت قرار گیرد، گفت: کمیته‌ای جهت شناسایی واحدهای کشاورزی راکد در استان هرمزگان تشکیل شود.

فریدون همتی در نشست شورای هماهنگی بخش کشاورزی استان هرمزگان با اشاره به بررسی و تصویب برنامه‌های عملیاتی حوزه جهاد کشاورزی هرمزگان در این نشست، عنوان کرد: برنامه‌های تهیه‌شده در حوزه‌های زارعت، باغداری، شیلات و دام‌پروری برای سال جاری در استان باید به شکل هدفمند عملیاتی شود.

وی ادامه داد: نیاز است کنترل و نظارت لازم جهت دستیابی به اهداف ترسیم شده اشتغال، صادرات و تولید محصولات کشاورزی هرمزگان در سال جاری صورت گیرد.

استاندار هرمزگان افزود: در این راستا جلسات مرتبط باید به‌صورت هفتگی برگزار و اقدامات انجام‌شده گزارش شود.

همتی تصریح کرد: ما نیز پشتیبانی لازم را انجام خواهیم داد تا برنامه‌های بخش کشاورزی در استان به شکل مناسبی هدایت و اهداف تعیین‌شده تا پایان سال محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه احیای واحدهای تولیدی راکد در بخش کشاورزی باید در اولویت قرار گیرد، اظهار کرد: کمیته‌ای جهت شناسایی واحدهای کشاورزی راکد در استان تشکیل و با بررسی دقیق مشخص کند که چه واحدهای قابلیت احیا و بازگشت مجدد به چرخه تولید را دارند تا براساس نظرات این کمیته کارشناسی، اقدام لازم صورت گیرد.

استاندار هرمزگان خواستار شناسایی دقیق اراضی مستعد پرورش میگو و مناطق دارای ظرفیت پرورش ماهی در استان هرمزگان شد و بیان کرد: ادارات کل شیلات و منابع طبیعی استان به‌سرعت این کار را انجام و گزارش آن را ارائه دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 19 تیر 1397، کدخبر: 97041910046 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
روحانی چند سال است که دولتش این قول را به مردم داده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین