پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۶۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
استاندار هرمزگان گفت: بر روی فعال سازی واحدهای تولیدی راکد در هرمزگان متمرکز شده ایم تا از طریق بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید، اشتغال خوبی برای استان ایجاد شود.
شعار سال: استاندار هرمزگان گفت: بر روی فعال سازی واحدهای تولیدی راکد در هرمزگان متمرکز شده ایم تا از طریق بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید، اشتغال خوبی برای استان ایجاد شود.

دکتر فریدون همتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با تاکید بر لزوم تشکیل منظم جلسات کارگروه ها و کمیته های اقتصادی استان جهت اتخاذ تصمیمات مناسب، عنوان کرد: باید در شرایط فعلی تلاش کنیم تا نشاط اقتصادی در هرمزگان ایجاد و به دیگر نقاط کشور نیز منتقل شود.

وی با اشاره به بررسی وضعیت معادن استان هرمزگان، افزود: با این بررسی ها مشخص شد که 120 واحد معدنی غیرفعال در هرمزگان وجود دارد که با اقدامات صورت گرفته در مدت اخیر تعداد 10 واحد با ایجاد اشتغال برای 146 نفر در استان فعال شدند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: فعال سازی واحدهای راکد می تواند به سرعت اشتغال ایجاد کند و بسیار برای استان مفید است.

همتی با بیان اینکه طبق بررسی انجام شده 41 واحد به دلیل بدهی در تملک بانک های استان هستند، تصریح کرد: از مدیران بانک های هرمزگان خواسته ایم تا روش های فعال سازی این واحدها را ارائه دهند و به سرعت این کار صورت گیرد.

وی گفت: بر روی فعال سازی واحدهای تولیدی راکد در هرمزگان متمرکز شده ایم تا از طریق بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید، اشتغال خوبی برای استان ایجاد شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 25 تیر 1397، کدخبر: 729627 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
باید از همین الان فکری به حال این واحد های تولیدی راکد کنیم همگی
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین