پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
فریدون همتی عصر جمعه در دیدار با مدیران شرکت های سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، بیان داشت: یکی از مهمترین کارهایی که برای رونق اقتصادی کشور می توان انجام داد رفع موانع سرمایه گذاری است.
شعار سال: استاندار هرمزگان با بیان اینکه راه اندازی صنایع بزرگ در کشور در وضعیت اقتصادی کنونی، موجب غلبه بر دشمن می شود، گفت:مشکل مجوزهای شرکتهای سرمایه گذار پتروشیمی درپارسیان مرتفع می شود.

فریدون همتی عصر جمعه در دیدار با مدیران شرکت های سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، بیان داشت: یکی از مهمترین کارهایی که برای رونق اقتصادی کشور می توان انجام داد رفع موانع سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه ایجاد مجتمع های پتروشیمی در کشور از خام فروشی جلوگیری می کند، عنوان کرد: در زمانی که دشمن جنگ اقتصادی به راه انداخته است، برای تامین بسیاری از کالاها باید بسترهای تولید مواد اولیه کالاها را در داخل کشور ایجاد کنیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه شرایط مناسب سرمایه گذاری در استان هرمزگان فراهم است، خاطرنشان کرد: شهرستان پارسیان در کنار پارس جنوبی قرار دارد و بهترین مکان برای ایجاد مجتمع های پتروشیمی و صادرات است.

همتی خطاب به سرمایه گذاران پتروشیمی در منطقه ویژه پارسیان اظهار داشت: تمامی مشکلات و موانع پیش روی سرمایه گذاری را برای استانداری ارسال کنید تا پیگیری ها برای رفع این موانع انجام شود.

وی تصریح کرد: ایجاد مجتمع های پتروشیمی از اولویت های بسیار مهم در هرمزگان است و تلاش خواهیم کرد مشکلات پیش روی شرکت های سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان به سرعت حل شود.

استاندار هرمزگان افزود: در جلسه مشترک با سه وزیر نفت، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی مشکلات پیش روی سرمایه گذاران در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان مطرح و مرتفع خواهد شد.

به گفته همتی، پیشنهادات و راهکارها برای رفع مشکلات سرمایه گذاران در قالب مصوبه ای در جلسه مشترک سران سه قوه مطرح می شود و مصوبات این جلسه راهگشای سرمایه گذاران خواهد بود.

پیش از سخنان استاندار هرمزگان، سرمایه گذاران حوزه پتروشیمی اعطای مجوز خوراک را مهمترین علت تاخیر در آغاز کلنگ زنی عملیات اجرایی احداث مجتمع ها عنوان کردند. همچنین اعطای تسهیلات حمایتی از سوی دولت را به عنوان پیشنهاد مطرح کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 تیر 1397، کدخبر: 4340100 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
واقعا تو این شرایط بحرانی دیگه نباید برای هیچ سرمایه گذاری محدودیتی وجود داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین