پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار هرمزگان گفت: تشریفات اداری اضافه از استعلامات سرمایه گذاری حذف شود.

شعارسال: به نقل از استانداری هرمزگان، ایرج حیدری در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان با اشاره به اهمیت و نقش مرکز خدمات سرمایه گذاری استان جهت تسریع در صدور مجوز های مورد نیاز سرمایه گذاری، عنوان کرد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان برای سرعت بخشیدن به روند سرمایه گذاری در استان با این مرکز به صورت همه جانبه همکاری کنند.

وی افزود: برای تسریع در روند سرمایه گذاری در استان، دستگاه های اجرایی نماینده تام الاختیار خود را در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان به صورت ثبات مستقر نمایند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت کاهش زمان پاسخگویی به استعلامات حوزه سرمایه گذاری، خاطرنشان کرد: گزارش جامعی از روند پاسخگویی دستگاه های اجرایی به استعلامات حوزه سرمایه گذاری از طرف مرکز خدمات سرمایه گذاری استان به استانداری ارائه گردد تا عملکرد دستگاه ها در این رابطه مورد ارزیابی قرار گیرد.

حیدری گفت: تشریفات اداری اضافه از طرح های سرمایه گذاری استان باید حذف گردد تا شاهد شتاب بیشتری در امر سرمایه گذاری در هرمزگان باشیم.

وی با قدردانی از برنامه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان برای تهیه و طراحی نقشه جامع سرمایه گذاری استان، عنوان کرد: تهیه نقشه جامع سرمایه گذاری استان روند سرمایه گذاری را در هرمزگان تسریع خواهد کرد.

وی گفت: در این نقشه فعالیت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی لکه گذاری خواهد شد و تهیه این نقشه جامع در کاهش روند پروسه سرمایه گذاری در استان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تهیه نقشه جامع سرمایه گذاری به صدور مجوز های سرمایه گذاری در سطح استان و به تبع آن روند سرمایه گذاری در استان سرعت خواهد بخشید.

وی افزود: نقشه جامع سرمایه گذاری استان پس از تدوین کامل به شورای برنامه ریزی استان ارائه و پس از تصویب نهایی به عنوان نقشه راه حوزه سرمایه گذاری استان به دستگاه های اجرایی دخیل در امر سرمایه گذاری جهت اجرایی شدن ابلاغ می گردد.

حیدری گفت: نقشه جامع سرمایه گذاری استان اصلاح فرآیند واگذاری زمین، کاهش اتلاف وقت و جلوگیری از مراجعات مکرر سرمایه گذاران به ادارات مختلف جهت دریافت مجوزهای مورد نیاز را در پی خواهد داشت.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به لزوم تسریع در پروسه واگذاری زمین به پروژه های سرمایه گذاری در استان، بیان داشت: دستگاه های اجرایی در زمینه واگذاری زمین به طرح های سرمایه گذاری در سطح استان با توجه به اهمیت این امر در بهبود تولید و اشتغال استان، سرعت عمل بیشتری به خرج دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1397 ، کدخبر: 4365874 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین