پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
استاندار هرمزگان گفت: برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در شرایطی که دشمنان با استفاده از تحریم ها به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند، فضای امید و تلاش بیشتر را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ایجاد می کند.

شعارسال: دکتر فریدون همتی در برنامه تلویزیونی گفتگوی خبری شبکه استانی خلیج فارس با اشاره به اهمیت و اهداف برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان، عنوان کرد: هرمزگان با توجه به داشتن ظرفیت های بسیار از جمله دسترسی به آب های آزاد، صنایع، معادن، ظرفیت های متعدد شیلاتی و کشاورزی، توانمندی های حمل و نقلی و داشتن مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، استان مهمی برای سرمایه گذاری های بزرگ داخلی و خارجی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در شرایطی که دشمنان با استفاده از تحریم ها به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند، فضای امید و تلاش بیشتر را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ایجاد می کند.

استاندار هرمزگان افزود: این همایش در معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در هرمزگان بسیار موثر است و در این استان تمامی دستگاه ها برنامه هایی را جهت تسهیل امور سرمایه گذاران در دستور کار دارند.

همتی تصریح کرد: در همایش فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان ۷۰۰ نفر از سرمایه‌گذاران کشورمان، نمایندگان و مدیران ۵۰ شرکت خارجی و جمعی از سفرا و رایزنان اقتصادی کشورهای مختلف در ایران، حضور خواهند یافت.

وی گفت: همایش فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان در روزهای ۲۶ و ۲۷ فروردین در بندرعباس برگزار می‌شود و امیدواریم با برگزاری این همایش فضای کار و تلاش و کوشش در راستای جذب سرمایه گذاری های بزرگ در هرمزگان ایجاد شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در این همایش چندین تفاهم نامه به امضا می‌رسد و نمایشگاهی از تولیدات و فرصت های هرمزگان نیز برپا می شود.

همتی اظهار داشت: مشوق های خوبی برای سرمایه گذاری در هرمزگان وجود دارد و این استان با داشتن بنادر بزرگ، فرودگاه ها، خطوط ریلی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از مزیت های بسیاری جهت سرمایه گذاری برخوردار است.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در هرمزگان در تلاش هستند تا کارها برای سرمایه گذاران تسهیل شود و به معنای واقعی فرش قرمز برای آنها پهن و از آنها حمایت کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 26فروردین1398 ، کدخبر: 834217: www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
جذب سرمایه گذار و تبلیغات صحیح در راستای جذب سرمایه گذار بسیار تاثیر گذار خواهد بود و این امر اگر به شکل درست و مدیریت شده پیش بره اقتصاد خوبی رو به همراه خواهد داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین