پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۶۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
استاندار هرمزگان گفت: موفقیت فهیمه زارعی در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا نشان داد تمامی بشاگردی‌ها توانمند هستند و باید به توانایی‌های خود ایمان داشته باشند.

شعار سال: استاندار هرمزگان گفت: موفقیت فهیمه زارعی در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا نشان داد تمامی بشاگردی‌ها توانمند هستند و باید به توانایی‌های خود ایمان داشته باشند.

فریدون همتی افزود: باعث افتخار است که از بشاگرد چنین بانویی به تیم ملی راه می‌یابد و برای تیم ملی گلزنی می‌کند که برای هرمزگان مایه مباهات و شادی است.

وی اظهار کرد: این موفقیت نشان داد تمامی بشاگردی‌ها توانمند هستند و باید به توانایی‌های خود ایمان داشته باشند و بتوانند توانایی‌های خود را بروز دهند و همان‌طور که فهیمه زارعی توانست.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه به همه مردم هرمزگان، جامعه ورزش، دیگر بازیکنان و خانواده وی تبریک عرض می‌کنم، خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان می‌خواهم که برنامه‌ای را برای شناسایی و پرورش بیشتر چنین افرادی برنامه‌هایی تدوین کند.

وی اضافه کرد: از هیچ کمکی برای کمک به فهیمه زارعی و سایر ورزشکاران استان هرمزگان دریغ نخواهم کرد و برای موفقیت وی و دیگر ورزشکاران و جامعه ورزش آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر دارم.

همتی در پایان در خصوص درخواست بانوان فوتسالیست حاضر در خصوص حمایت از تشکیل تیم فوتسال بانوان هرمزگان جهت حضور مجدد در لیگ برتر کشور، عنوان کرد: به‌طور حتم این موضوع را پیگیری کرده و اداره کل ورزش و جوانان درخواست خود را ارائه و از هیچ تلاشی برای تحقق این خواسته جامعه بانوان ورزش هرمزگان کوتاهی نخواهم کرد.

 در این مراسم استاندار هرمزگان با هدایایی از موفقیت فهیمه زارعی تقدیر کرد و قول مساعد جهت حل مشکل مسکن این بانوی افتخارآفرین را داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 26 اردیبهشت 97، کدمطلب:972-3288-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
واقعا ورزش استان نسبت به کل کشور در زمینه بانوان خیلی جلو تره به همت مسئولین
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین