پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
قائم مقام شبکه بهداشت و درمان داراب گفت: ۵۰ درصد دانش‌آموزان مصدوم هرمزگانی که در بیمارستان داراب بستری هستند امروز ترخیص می‌شوند.
شعارسال: قائم مقام شبکه بهداشت و درمان داراب گفت: ۵۰ درصد دانش‌آموزان مصدوم هرمزگانی که در بیمارستان داراب بستری هستند امروز ترخیص می‌شوند.

حمیدرضا نیک‌خو ، با بیان اینکه 34 نفر از مصدومان حادثه تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی در ساعات اولیه اعلام تصادف در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب تحت درمان قرار گرفتند اظهار داشت: امروز 50 درصد از 25 دانش‌آموز مصدومی که در بخش عمومی بیمارستان بستری هستند ترخیص می‌شوند.

وی با بیان اینکه از 25 نفری که در بخش عمومی بیمارستان داراب بستری هستند بر روی 2 نفر عمل جراحی چشم انجام و بینایی هر 2 دانش‌آموز حفظ شده است، عنوان کرد: 23 دانش‌آموز دیگر نیز در حال دریافت ویزیت تخصصی تکمیلی و رادیوگرافی تکمیلی هستند.

نیک‌خو با بیان اینکه علاوه بر بستری شدن 25 دانش‌آموز در بخش عمومی، 3 دانش‌آموز در آی.سی.یو بستری هستند و 5 دانش‌آموز نیز در همان ساعات اولیه تصادف با بالگرد به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند، خاطرنشان کرد: یک بیمار نیز دچار آسیب شدید نخاعی و ترومای شدید فک و صورت است که تا ساعاتی دیگر با بالگرد به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام می‌شود.

قائم مقام شبکه بهداشت و درمان داراب در مورد وضعیت دانش‌آموزانی که در آی‌.سی.یو بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب بستری هستند گفت: یک نفر از آنها نیاز به عمل جراحی ساده دارد که بعد از انجام عمل در روزهای آتی مرخص می‌شود، یک نفر شکستگی وسیع ناحیه کمر داشته که دیروز عمل جراحی آن انجام شده و یک بیمار نیز ضربه مغزی و شکستگی جمجمه داشته که شکستگی آن برطرف شده و در بخش آی.سی.یو بیمارستان تحت مراقبت است.

وی با بیان اینکه در همان سه ساعت نخست بعد از وقوع حادثه در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب بخش بحران برای رسیدگی و خدمات‌دهی به این مصدومان راه‌اندازی شد، عنوان کرد: تاکنون 40 مورد سی‌.تی.اسکن، هزار مورد رادیوگرافی، 8 مورد ام.آر.آی و 16 مورد سونوگرافی برای این دانش‌آموزان انجام شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1396، کدخبر: 1508451 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین