پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: با مقصر حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی بشدت برخورد خواهد شد.

شعار سال: حسین هاشمی تختی در خصوص ایمنی جاده ها و لایحه تشکیل کمیسیون عالی ایمنی حمل و نقل و تدوین قانون مدیریت راه ها گفت: دولت لایحه ای در خصوص شورای عالی امنیت راه ها به کمیسیون عمران ارجاع داد و بررسی شد که پیشنهاد کمیسیون عمران این بود تا ریاست آن را شخص رئیس جمهور و در غیاب ایشان معاون اول ایشان به عهده بگیرند.

عضو کمیسیون عمران در مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر مسئولیت این کمیسیون بر عهده راه و شهرسازی است بیان داشت: وزارتخانه ها و حداقل ۱۲ دستگاه عضو این کمیسیون هستند که باید از جایگاه بالاتری بر این کمیسیون نظارت و پیگیری شود.

هاشمی تختی در ادامه با اشاره به اینکه دولت این لایحه را پس گرفت و هنوز علت آن را بیان نکردند افزود: توصیه ما به دولت این است اگر این لایحه اصلاحاتی دارد باید با اصلاحاتش به مجلس فرستاده شود تا با نظرات کارشناسی دولت و مجلس قوانینی را تصویب کنیم که با ایجاد هماهنگی بین دستگاههای ذیربط، فضایی ایجاد کنیم تا از این پس شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

این مقام مسئول گفت: اگر این لایحه را دولت ارائه ندهد ،مجبور هستیم بصورت طرح آن را به مجلس بیاوریم و در مورد آن بحث کنیم تا به نتیجه ی مطلوب برسیم.

یادآور می شود، روز گذشته (دوشنبه) موضوع واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان مینابی و رودانی که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از آنها شده و با حضور مسئولان عالی کشور و ریاست مجمع نمایندگان استان هرمزگان بررسی شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 21 شهریور 96، کدمطلب:4084755، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین