پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
استاندار هرمزگان گفت: مهم‌ترین مطالبه مردم ایجاد امنیت فراگیر است که جز با مشارکت مردم در همه زمینه‌ها محقق نمی‌شود.

شعار سال: فریدون همتی عصر یک‌شنبه در همایش واپایش عملیاتی انتظامی و دریابانی استان هرمزگان اظهار کرد: مهم‌ترین مطالبه مردم ایجاد امنیت است و ایجاد امنیت جز با مشارکت مردم محقق نمی شود.

وی افزود: همایش‌های این‌چنینی باعث هم‌افزایی و افزایش هماهنگی می‌شود و اقدامات نیروی انتظامی استان و استانداری در زمینه ارتقاء امنیت مکمل یکدیگر است.

استاندار هرمزگان با بیان این‌که امنیت زیربنایی‌ترین الزامات توسعه است، تصریح کرد: اگر در کشوری امنیت برقرار شد توسعه اقتصادی ، عمران و آبادانی را بدنبال آن شاهد خواهیم بود.

همتی با اشاره به اقدامات چشمگیر نیروی انتظامی در زمینه برخورد با پدیده شوم قاچاق، بیان کرد: امروز مبارزه با قاچاق کالا و موادمخدر از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) است، لذا باید با جدیت تلاش کنیم و ابعاد موضوع و ریشه‌های برخورد با آن را با برنامه‌ای مدون شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه مهمترین مطالبه مردم ایجاد امنیت پایدار است و امنیت جز با مشارکت مردم بدست نمی آید؛ تشریح کرد: اگر بخواهیم نتایج مبارزه با قاچاق کالا ملموس باشد باید مردم را در این زمینه مشارکت دهیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به موقعیت استراتژیک و جغرافیایی استان تصریح کرد: استان هرمزگان داری مرز ساحلی و دریایی طولانی است و راهکارهای مبارزه با قاچاق شامل افزایش آگاهی مردم، افزایش مشارکت مردم در زمینه مبارزه با قاچاق، کاهش قیمت محصولات و توجه به تولیدات داخلی در کشور می‌باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 30 مهر 96، کد مطلب: 13960801000017، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین