پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
استاندار مرکزی با بیان اینکه نیروی انتظامی نیازمند حمایت و یاری مردم در برقراری امنیت است گفت: نیروی انتظامی عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده است.

شعار سال: محمود زمانی‌قمی صبح امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به نقش نیروی انتظامی اظهار داشت: جانفشانی ماموران جان بر کف ناجا در حل مسائل جامعه ایجاد امنیت تاثیرمثبتی داشته است.

وی افزود: همکاران و مسئولان نیروی انتظامی با رفتار مطلوب و با دوستی و مودت در دفاع از حقوق کارگران و برطرف کردن مشکلات کارگری نقش پررنگی داشته‌اند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: دلیرمردان فعال در نیروی انتظامی با تلاش خستگی‌ناپذیر و شبانه روزی، چشمان بیدار دفاع و صیانت از حریم جامعه محسوب می‌شوند.

زمانی قمی با اشاره به نعمت سلامت و امنیت گفت: حضور پلیس امنیت بخش و سبب ارتقا احساس آرامش و آرامش روحی در جامعه است و نیروی وظیفه خود را به شکل احسنت در تمام حوزه‌های مبارزه با مواد مخدر، مفاسد و سایر معضلات اجتماعی به خوبی به انجام می‌رساند و همچنین در راستای حفظ و تامین امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در حفظ نظم، امنیت داخلی و برقراری فضای آرام جامعه نقش اساسی و کلیدی بر عهده داشته و همیشه ثابت کرده که به عنوان یار و یاور در کنار مردم بوده و از هر گونه خدمت صادقانه کوتاهی نکرده است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: با حضور ناجا در تمام سطح استان در میان شعله‌های آتش فتنه معاندان امنیت به خوبی احساس می‌شود و تمام نیرو‌های مسلح دست به دست هم آماده دفاع از کیان کشور هستند و گفتنی است که نیروی انتظامی در این راستا سهم بزرگی دارد.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش حاکم بر کشور عزیز ایران، مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های تمامی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیت که همواره با از خودگذشتگی خود این موهبت ارزشمند را برای ملت عربر فراهم کرده‌اند است.

وی اضافه کرد: امیدواریم که مجموعه نیروی انتظامی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و حفظ اقتدار و دوام و بقای انقلاب نظام موفق باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 18 مهر 96، کد مطلب: 1541552: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین