پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۱
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به خدمات قابل تقدیر نیروی انتظامی در کشور گفت: نیروی انتظامی خط مقدم امنیت‌سازی در جامعه است.

شعار سال: علی‌اکبر شمس پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهی انتظامی استان یزد با تبریک فرارسیدن هفته ناجا، گفت: ایجاد یک جامعه امن، مرهون همدلی، همراهی و تلاش مجموعه‌های قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و نظامی و انتظامی است، اما خط مقدم امنیت‌سازی، نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به ایام بسیار شلوغ دهه اول محرم و اوج عزاداری‌ها در جای‌جای استان، هم‌زمانی این رویداد با هفته اول مهر و بازگشایی مدارس و بار ترافیکی فوق‌العاده در این زمینه، افزود: به‌راستی مدیریت نظم و انضباط شهری به همراه ایجاد امنیت و آرامش برای مردم کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی بود که نیروی انتظامی با حضور پرشمار در همه صحنه‌ها، توانست بر این شرایط با موفقیت فائق آید.

دادستان عمومی و انقلاب یزد تصریح کرد: امنیت و آرامش، اتفاقی نیست و باید افراد بسیاری پیدا و پنهان برای ایجاد این امنیت تلاش نمایند تا امنیتی پایدار و ماندگار حاصل شود.

در پایان این دیدار جمعی از مقامات قضایی استان یزد از سردار ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان به دلیل خدمات نیروی انتظامی تجلیل کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 16 مهر 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۷۱۶۰۰۰۴۰۹ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین