پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۲۷۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ارتقای امنیت شهری و اجتماعی حاصل تعامل ناجا و مدیریت شهری است.

شعار سال: ابوذر دهدار صبح دوشنبه در نشست اعضای شورا و شهردار با فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: کسب رتبه‌های کشوری فرماندهی انتظامی استان از جمله رتبه سه امنیت کشور حاصل زحمات فرماندهی و کارکنان خدوم نیروی انتظامی استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: ارتقای امنیت شهری، اجتماعی، ترافیک شهری و مبلمان شهری از زمینه‌های تعامل شورا و شهرداری با نیروی انتظامی است که ما آماده تعامل بیشتر در این زمینه هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری پلیس و مجموعه مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: پلیس و مدیریت شهری دو بازوی حفظ امنیت و آرامش هستند.

وی افزود: همان‌گونه که پلیس متولی ایجاد و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه است، شهرداری هم با اقدامات مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خود در زیباسازی مبلمان شهری، نقش مهمی در نشاط اجتماعی دارد که زمینه ساز رضایت‌مندی بیشتر شهروندان در راستای شهروند سالاری و افزایش ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه است.

دهدار با قدردانی از زحمات سرهنگ کشکولی فرمانده پلیس راهور استان گفت: هر طرح و برنامه‌ای در حوزه ترافیک وجود داشته باشد بدون تعامل شهرداری و نیروی انتظامی به نتیجه نمی‌رسد و این درخواست را از شما برای ارائه دستور ویژه در این خصوص در نیروی انتظامی داریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 17 مهر 96، کد مطلب: 4108583: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین