پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
دادستان‌های کرج و قم در حالی طی دستورهای جداگانه، ممنوعیت عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌ها و مراکز عمومی را ابلاغ کردند که سخنگوی ناجا نقش پلیس در اجرای این ممنوعیت را تشریح کرد.

شعار سال: سردار سعید منتظرالمهدی در پاسخ به این سوال که در بحث ممنوعیت استفاده قلیان در دو شهر کرج و قم‌ پلیس چه نقشی را ایفا می‌کند، اظهار کرد: بحث قلیان‌ها به حوزه وزارت بهداشت و درمان مرتبط می‌شود و هر آنچه در این رابطه تصمیم گرفته می‌شود و قانون به پلیس اعلام کند، نیروی انتظامی آن را لازم‌الاجرا می‌داند و در این زمینه هماهنگی‌های لازم از سوی قوه‌قضائیه صورت می‌گیرد و اگر به پلیس ابلاغی صورت گیرد، ما آن را انجام می‌دهیم.

وی درخصوص برنامه‌های هفته ناجا توضیح داد: هفته نیروی انتظامی از چهاردهم آغاز تا بیستم مهرماه ادامه دارد. روز گذشته فرمانده ناجا در نماز جمعه تهران و سایر فرماندهان در سراسر کشور به ایراد سخن پرداختند.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه همزمان با صبحگاه مشترک که صبح امروز برگزار شد، سایر استان‌ها نیز شاهد برگزاری صبحگاه بودند، تصریح کرد: امشب رئیس‌پلیس کشور در برنامه نگاه یک در قاب نگاه مردم قرار می‌گیرد و گزارشی از عملکرد یکساله پلیس را به سمع و نظر مردم می‌رساند.

منتظرالمهدی تاکید کرد: امنیت مقوله‌ای چندبُعدی و چندوجهی است که همگان باید سهم خود را در آن بپردازند. امنیت پایدار زمانی محقق می‌شود که مردم و دستگاه‌ها کار خود را به موقع و در زمان مقرر انجام دهند.

وی با اشاره به ارائه خدمات به مردم در این ایام توضیح داد: مراکز پلیس +10 و تعویض پلاک خودرو ساعت کاری‌شان افزایش پیدا می‌کند و همچنین گذرنامه در کمتر از 24 ساعت برای متقاضیان صادر می‌شود.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به ترخیص خودروهای توقیفی اضافه کرد: اگر خودروها شکایت قضایی نداشته باشند، بعد از پرداخت جرایم‌شان رفع توقیف می‌شوند. همچنین در کلیه مراکز درمانی انتظامی و نظامی مرتبط با ناجا، ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی انجام می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 15 مهر 96، کد مطلب: 292028: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین