پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
امام‌جمعه فردیس بر اجرای طرح جمع‌آوری قلیان در پارک‌های این شهرستان تأکید کرد.

شعار سال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی پیش از ظهرپنجشنبه در ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: هدف از قیام امام حسینامربه‌معروف و نهی از منکر بود.

وی بابیان اینکه امید داریم بتوانیم جلسات احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر را به‌طور مکرر برگزار کنیم، گفت: بهشت و جهنم را افراد خود می‌سازند و این وظیفه ماست که خود و مردم را از آتش جهنم جدا کنیم.

حجت‌الاسلام ایمانی بابیان اینکه ۲۳۰ هزار شهید جمهوری اسلامی درراه انقلاب جان دادند، افزود: فرهنگ‌سازی باید از زمان کودکی انجام شود و آموزش بهترین راه فرهنگ‌سازی است.

امام‌جمعه فردیس با اشاره به کم‌کاری برخی ارگان‌ها و نهادهای مختلف ازلحاظ تبلیغات و فرهنگ‌سازی، گفت: کشور آمریکا برای تبلیغات و نشر فرهنگ خود در جامعه سالانه بیش از ۴۵ میلیارد دلار هزینه می‌کند.

وی بابیان اینکه در امربه‌معروف و نهی از منکر باید مباحث ایجابی را بالا ببریم، گفت: استفاده از برخورد سلبی در جامعه امروز کارساز نیست و باید با شهروندان در امربه‌معروف و نهی از منکر تعامل داشته باشیم و برای استفاده از راهکارهای مناسب از نوجوانان و جوانان صاحب‌نظر استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام ایمانی در بخش دیگری با اشاره به وجود سگ و قلیان در پارک‌های سطح شهرستان فردیس، گفت: بردن سگ‌های خانگی به سطح شهر شایسته شهروندان نیست و از طرفی وجود قلیان در پارک‌ها باعث ترغیب جوانان و نوجوانان به استفاده از آن می‌شود. به همین منظور از مسئولان مربوطه می‌خواهیم با این رفتارها در سطح شهر برخورد شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 6 مهر 96، کد مطلب: 4100427: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین