پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: طی دو ماه گذشته شهرداری همدان اقدام به جمع‌آوری و امحای 4 هزار قلیان در سطح شهر همدان کرده است.

شعارسال: معدوم سازی قلیان های جمع آوری شده - مشهد

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: طی دو ماه گذشته شهرداری همدان اقدام به جمع‌آوری و امحای 4 هزار قلیان در سطح شهر همدان کرده است.

مجید درویشی ، با بیان اینکه در شهر همدان شهرداری فقط در اماکن عمومی و سرباز مانند پارک‌ها و گنجنامه می‌تواند اقدام به جمع‌آوری قلیان کند، افزود: برای جمع‌آوری قلیان در اماکن سرپوشیده‌ای چون رستوران‌ها، هتل‌ها، قهوه‌خانه‌ها نیاز به حکم مرکز بهداشت است.

وی با تأکید بر اینکه 4 هزار قلیان در دو ماه اخیر از سطح شهر همدان جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: شهرداری در این‌باره تلاش می‌کند اما سازمان‌های ذیربط هم در زمینه جمع‌آوری آن باید همکاری کنند.

درویشی خاطرنشان کرد: متأسفانه قیمت ارزان قلیان و درآمد آسانی که از این راه کسب می‌شود، باعث گرایش افراد به این سمت شده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در گفت‌وگو با ایسنا، از معدوم‌سازی 70 قلیان طی روز گذشته خبر داد.

حسینعلی نوروزی افزود: در روز گذشته ۷۰ عدد قلیان و 200 عدد ادوات آن از پارک بلوار ارم همدان با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی منطقه شکریه و عوامل شهرداری جمع‌آوری و در پاسگاه انتظامی شکریه معدوم شد.

وی تصریح کرد: همواره به دنبال جمع‌آوری قلیان از پارک‌ها و اماکن عمومی هستیم و گشت‌های سیار این معاونت در پارک بلوار ارم به صورت شیفتی حضور دارند.

نوروزی با تأکید بر اینکه شر قلیان را از سر بلوار ارم کم خواهیم کرد، گفت: در آینده‌ای نزدیک بلوار ارم را از قلیان پاکسازی می‌کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 مهر 1396، کدخبر: 96071507825، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین