پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۷۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم با بیان اینکه در حال حاضر تولیدکننده‌ها در ارتباط با روند طولانی اخذ مجوز گله‌مند هستند گفت: وجود قوانین دست و پاگیر با زمان‌بندی طولانی و مراجعات متعدد به دستگاه‌های مختلف برای اخذ موافقت اصولی مشکل‌ساز شده است.
 شعارسال: نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم با بیان اینکه در حال حاضر تولیدکننده‌ها در ارتباط با روند طولانی اخذ مجوز گله‌مند هستند گفت: وجود قوانین دست و پاگیر با زمان‌بندی طولانی و مراجعات متعدد به دستگاه‌های مختلف برای اخذ موافقت اصولی مشکل‌ساز شده است.
 
کیومرث سرمدی با تبریک سال نو اظهار کرد: مقام معظم رهبری بار دیگر با انتخابی به‌جا و شایسته برای عنوان سال مسیر و راه درست را به ما متذکر شدند.
 
وی گفت: سال‌هاست که دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه اشتغال، تولید و توجه به توانمندی‌های داخلی است که این امر می‌طلبد مرکز قانوگذاری و ریل‌گذاری کشور این دغدغه‌ها را مد نظر قرار دهند.
 
نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم ادامه داد: باید با تدوین قوانین همسو، قوانین قوی و محکم در این ارتباط و توجه به مقوله واردات و صادرات بتوان در این زمینه گام برداشت.
 
وی جذب و تزریق سرمایه‌های داخلی چه دولتی و چه خصوصی در حوزه تولید ‌‌را مهم دانست و گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر با رویکرد تولید و رونق کارخانه‌های تولیدی و کارگاه‌های زودبازده و کم‌هزینه بتوانیم دغدغه‌های اشتغال و تولید را برطرف کرده و با افزایش کیفیت محصولات داخلی رقابت تولیدات داخل را با خارج از کشور مد نظر قرار دهیم.
 
سرمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر تولیدکننده‌های داخلی در ارتباط با روند طولانی اخذ مجوز و سرمایه‌گذاری گله‌مند هستند گفت: وجود قوانین دست و پاگیر با زمان‌بندی طولانی و مراجعات متعدد به دستگاه‌های مختلف برای اخذ موافقت اصولی مشکل‌ساز شده که باید این روند با قوانین بهتری تسهیل شود.
 
وی با تاکید بر اینکه باید بتوان امنیت خوبی برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران داخلی به ویژه در شهرهای کوچک ایجاد کرد افزود: با رفع مشکلات تولیدکنندگان علاوه بر ایجاد اشتغال در شهرها، می‌توان مانع مهاجرت به شهرهای بزرگ شد و از معضلاتی چون بیکاری جلوگیری کرد.
 
نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم در خصوص کیفیت کالاهای داخلی نیز گقت: وقتی شهروندی به دنبال خرید یک محصول بوده و عرق خرید محصول داخلی را دارد باید به این موضوع نیز توجه کنیم اگر به کیفیت توجه نشود، ممکن است در کوتاه‌مدت با خرید تولیدات داخل و عدم کیفیت دل‌زدگی ایجاد شود.
 
وی تاکید کرد: کیفیت باید در قانون و نظارت مورد توجه قرار گرفته و در روال کاری سرمایه‌گذاران نیز دیده شود تا شاهد گرایش مردم به سمت کالاهای خارجی نباشیم.
 
وی در پایان با تقدیر از کادر درمانی در مقابله با کرونا ضمن تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم خاطرنشان کرد: مردم در این برهه از زمان سفرهای خود را لغو کرده و در خانه بمانند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر از این ویروس منحوس رهایی یابیم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  فارس   ،تاریخ انتشار:  1 فروردین    1399،کدخبر:13990101000445     ،www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
يعني امان از اين بروكراسي هاي اداري در ايران كه راه به هيچ جايي نميبرن و توليد رو هم دچار سكته ميكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
واقعا باید وزارت کار در این مساله ورود کنه و از این قانون های تسهیل کننده کسب مجوز خودش رونمایی کنه و اون هارو به تصویب برسونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین