پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۸۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
با نامگذاری سال 1399 به عنوان سال جهش تولید، تمام دستگاه‌های اجرایی و استانداریها مکلف به تدوین برنامه‌های جهش تولید حوزه تحت مسئولیت خود شدند.


شعار سال: تمام دستگاه‌های اجرایی و استانداریها مکلف به تدوین برنامه‌های جهش تولید حوزه تحت مسئولیت خود شدند.

با نامگذاری سال 1399 به عنوان سال جهش تولید در پیام نوروزی مقام معظم رهبری و ابلاغ مأموریت راهبری این مهم به سازمان برنامه و بودجه کشور، اولین جلسه ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش تولید در سازمان برنامه و بودجه کشور در تاریخ 2/1/1398 به ریاست محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

نوبخت ضمن تشکر از تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید، اعضای ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش تولید را متشکل از نمایندگان وزارتخانه های اقتصادی و تولیدی تعیین و در احکام جداگانه ای ابلاغ نمودند. تمام دستگاه های اجرایی به همراه معاونتها، سازمان های تابعه و استانی سازمان برنامه و بودجه کشور موظف به همکاری با ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش تولید شدند.

پیگیریها از سازمان برنامه و بودجه نشان میدهد، در این جلسه مقرر شد تمام دستگاه‌های اجرایی و استانداریهای استانهای سراسر کشور ضمن معرفی ظرفیتهای بالفعل و بالقوه به این ستاد، در قالب دستورالعمل ابلاغی این ستاد، نسبت به تدوین برنامه‌های جهش تولید حوزه تحت مسئولیت خود اقدام نمایند، تا با راهبری ستاد و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور فرآیند اجرایی این برنامه‌ها در راستای تحقق شعار سال 1399 به فوریت آغاز شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:3فروردین1399،کد خبر:2228053،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
0
برنامه ها تدوین شدنش کاری نداره موضوع پیاده سازی این برنامه هاست که معمولا کار نکردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین