پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۱۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
دومین جلسه ستاد برنامه‌ریزی و راهبری «جهش تولید» به ریاست «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد. با توجه به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان «جهش تولید»، سازمان برنامه و بودجه در دومین روز سال وارد گود «جهش تولید» شد تا از دیدگاه سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی ۳۱ استان و دستگاه‌های ذیربط برای تدوین برنامه‌ای کارآمد بهره مند شود.

شعار سال: دومین جلسه ستاد برنامه‌ریزی و راهبری «جهش تولید» به ریاست «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه و با حضور نمایندگان قوای مقننه و قضائیه و دستگاه‌های اجرایی و مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

با توجه به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان «جهش تولید»، سازمان برنامه و بودجه در دومین روز سال وارد گود «جهش تولید» شد تا از دیدگاه سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی ۳۱ استان و دستگاه‌های ذیربط برای تدوین برنامه‌ای کارآمد بهره مند شود.

با توجه به تاکید رهبر انقلاب بر نقش مهم سازمان برنامه‌ و بودجه در این امر، نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی و راهبری «جهش تولید» دیروز (شنبه) به ریاست «محمد باقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه و دبیری «حمید پورمحمدی» برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد؛ به منظور تدوین برنامه‌ای کارآمد در این راستا، به سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی ۳۱ استان و سایر دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شود تا اولویت‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود را به این ستاد اعلام کنند.

همچنین اعلام شد که دومین جلسه ستاد برنامه‌ریزی و راهبری «جهش تولید» روز یکشنبه سوم فروردین ماه با دعوت از نمایندگان قوه مقننه، قوه قضاییه و سایر دستگاه‌های دولتی تشکیل شود.

رهبر انقلاب اسلامی به رسم هر سال در نخستین لحظات سال نو، در پیامی به عموم مردم ایران، با نام‌گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید»، مسیر حرکت یک‌ساله‌ کشور را مشخص و خطاب به دست‌اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری ساعت 24، تاریخ انتشار 3    فروردین    99، کد خبر:   488054، www.saat24.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین