پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۴۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۴
اگر مردم شما را دوست داشته باشند، به شما گوش می‌دهند؛ اما اگر به شما اعتماد کنند، با شما معامله خواهند کرد.از طرف دیگر ، با وجود رقابت‌های تخصصی فراوان موجود در صنعت، خوب بودن در هر مهارتی به‌تنهایی کافی و تضمین‌کننده موفقیت نیست.همه ما افراد مستعدی را می‌شناسیم که یا سر جای خودشان نیستند، یا کمتر از استحقاق شان دریافت می‌کنند، یا حتی بیکار هستند. برندسازی شخصی یا پرسنال برندینگ می‌گوید، افراد و مهارت‌هایشان نیز مانند محصولات کسب‌وکارها نیاز به معرفی دارند.در پرسنال برندینگ، نام شماست که به‌عنوان برند شناخته‌شده می‌درخشد و در بین مخاطبان اعتبار کسب می‌کند. ضمن اینکه برندسازی شخصی باعث می‌شود مانند برندسازی تجاری درآمد شما از نام و اعتبار برندتان باشد.

شعارسال: یکی از بهترین مکان‌ها برای انجام برندسازی شخصی در جلسات است، در واقع، جلسات (هم حضوری و هم مجازی) زمانی که شما فعالانه در آن شرکت می‌کنید یکی از قدرتمندترین راه‌ها برای ایجاد برند و پیشرفت شغلی شما هستند، این اثرگذاری به این دلیل است که:

جلسات ، بهترین جا برای ساختن برندسازی شخصی

افرادی که به‌دنبال تأثیرگذاری روی آن‌ها هستید آنجا هستند

بسیاری از افرادی که باید آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهید تا بتوانید حرفه خود را به سمت بالا هدایت کنید، همانجا هستند، چهره به چهره.

جلسه مکانی است که می‌توانید کار خود را به نمایش بگذارید و در مورد کمک‌های منحصربه‌فردی که به تیم یا پروژه خود می‌کنید صحبت کنید.

جلسات شما را از دنیای انفرادی خود خارج می‌کند

ارائه ارزشی که نامرئی باشد، شما را به سمت ارتفاعات جدید شغلی سوق نمی‌دهد. همه انسان‌ها مشغولند، شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که رئیس و سایر افراد با نفوذ به‌طور فعال بفهمند که شما هر روز چه می‌کنید در واقع جلسات ارزش شما را از سایه بیرون می‌آورند.

شما می‌فهمید که چه خبر است

جلسات فرصت یادگیری هستند، جلسات اغلب زمینه، جزئیات مهم و گاهی اوقات بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهند، همه این‌ها می‌تواند برای موفقیت شما مفید باشد و مشارکت شما را موثرتر کند.

همچنین چیز‌هایی را می‌فهمید که ربطی به پروژه در دست ندارند، مانند اینکه رئیس چه کسی را برای عضو جدید تیم انتخاب کرده است، اما دانستن آن‌ها برای شما مهم است.

شما با همسالان خود ارتباط برقرار می‌کنید

ایجاد رابطه از طریق ایمیل، پیامک یا تلگرام سخت است، جلسات به شما این امکان را می‌دهد که عمیق‌تر ارتباط برقرار کنید و روابط را با سهامداران کلیدی تقویت کنید.

روابط از طریق چندین راه تماس ایجاد می‌شود که جلسات حضوری از جمله مهم‌ترین راه‌های تماس است.

جلسات به شما امکان می‌دهد تا تخصص خود را به نمایش بگذارید

این به معنای لاف زدن نیست، این به معنای نشان دادن چیزی است که شما را استثنایی می‌کند. جلسات به شما این امکان را می‌دهد که تاثیر خود را بگذارید و تمایز برند خود را تقویت کنید. با مشارکت فعال و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و نظرات خود، دانش و دیدگاه خود را به رخ می‌کشید.

در جلسات می‌توانید مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کنید

جلسات، انجمنی را برای بیان ایده‌های شما به طور واضح و مختصر فراهم می‌کند، مهارت‌های ارتباطی قوی باعث می‌شود اعتماد به نفستان افزایش پیدا کند و با گوش دادن و مشارکت فعالانه به همکاران خود احترام می‌گذارید و به دیگران نشان می‌دهید که مشتاق هستید.

جلسات، انجمنی را برای تصدیق عمومی دیگران فراهم می‌کند

همه می‌خواهند به خاطر مشارکت‌هایشان شناخته شوند، به رسمیت شناختن دیگران و ابراز قدردانی، سوخت ادامه مسیر برای اطرافیان شما است و وقتی این کار را در جلسات، در مقابل یک گروه انجام می‌دهید، بیشتر شبیه سوخت موشک است.

می‌توانید بازخورد دریافت کنید

اگر می‌خواهید حرفه خود را یاد بگیرید و پیشرفت کنید، بازخورد ضروری است، جلسات انجمنی را برای دیگران فراهم می‌کند تا ورودی‌های عملی صادقانه ارائه دهند که می‌توانید از آن برای اصلاح آنچه انجام می‌دهید و نحوه انجام آن استفاده کنید.

شما نشان می‌دهید که یک رهبر هستید

جلسات مکان‌هایی هستند که تصمیم گیرندگان، رهبران نوظهور را شناسایی می‌کنند، کسانی که مهارت‌های رهبری را بدون داشتن عنوان نشان می‌دهند.

وقتی نقش فعالی در جلسات بازی می‌کنید، مهارت‌های رهبری و همکاری خود را نشان می‌دهید و در رادار کسانی قرار می‌گیرید که قدرت ارتقای شما را دارند.

شما اعتبار و میزان دوست داشته شدن خود را افزایش می‌دهید

با شرکت فعال در جلسات و ارائه ورودی‌های ارزشمند و بینش‌های منحصربه‌فرد، اعتبار خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود ایجاد می‌کنید.

نحوه ارائه نظرات و تعامل شما با سایر شرکت‌کنندگان در جلسه می‌تواند شما را دوست داشتنی کند در واقع برند‌های شخصی قوی در تقاطع محبوبیت و اعتبار قرار دارند؛ و در آخر باید گفت؛ جلسات مهم هستند، در جلسات سنجیده حضور یابید و سنجیده رفتار کنید تا بتوانید برجسته شوید، برند خود را رشد دهید و شغل خود را ارتقا دهید.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: 23مهر1402، کدخبر: 803806، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین