پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
مهدی برزگر کارشناس مسکن با رویکردی دوگانه اقدام به نقد برنامه های رئیس جمهور در حوزه مسکن نموده و از طرف دیگر مدعی شده است که وزیر راه و شهرسازی عموما در چند سال اخیر به کابینه تحمیل می شود.

شعار سال : مهدی برزگر کارشناس حوزه مسکن مدعی است که در سالیان اخیر، وزیر راه و شهرسازی به انواع شیوه ها به کابینه تحمیل می شود.انتصابات صرفا با پارامتر سیاسی انجام شده است.ملاحظه کنید که در دوره روحانی، رئیس جمهور صراحتا عنوان می کند که با وزیر اختلاف دیدگاه دارد و بعد همان فرد را مجددا به مجلس معرفی می کند.

در کابینه سیزدهم، فونت برنامه های وزیر با سه فونت مختلف تهیه شده و ایشان دقیقه نود سوار قطار کابینه شده اند. حتی یک نفر هم در نقد ایشان صحبتی بر زبان نیاورد. خود وزیر هم خودش را وزیر نفت خطاب می کرد؟!

رستم قاسمی با یک برنامه شب امتحانی، دقیقه نود سوار قطار کابینه رئیسی شد. او به دلیل ناآشنایی با مسکن و شهرسازی، این بخش را دچار اغتشاش و بی نظمی کرده است .چرا رئیس جمهور با وجود تعهد برای حل بحران مسکن، وزیری چون رستم قاسمی را به مجلس معرفی کرد؟ چرا از افراد قابل و باتجربه بدنه ساخت و ساز کشور به عنوان وزیر راه و شهرسازی بهره نمی‌بریم؟

تعداد بازدید : 9
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ،برگرفته از رسانه نود اقتصادی. منتشره در تاریخ 15 آبان 1401. https://www.90eghtesadi.com . 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0
0
بی راه هم نگفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین