پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۰۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۹
عبدالکریمی فلسفه یک زمانی با مقایسه فوتبالیست و فیلسوف به این نتیجه رسیده بود که ایران فیلسوف نیاز ندارد و فوتبالیست می خواهد. امروز هم با مقایسه حقوق کارگر و فوتبالیست ممتازی چون بیرانوند ( به قول خودشان بیرو)، ما به این نتیجه رسیده ایم که کشور گویا به تفکر و تولید و تعهد ، نیاز چندانی نداشته و رویداد و شو و کل کل کردن و مسابقه و همانند انها را می خواهد. به توسعه نامتوازن و پیامدهای ان هیچ اندیشیده اید؟ چرا می توانیم موشک هیپر سونیک بسازیم و در خودرو سازی مشکل داریم و پیچ ساده یک دستگاه اب میوه گیری در کشور پیدا نمی شود؟

شعارسال: عبدالکریمی فلسفه یک زمانی با مقایسه فوتبالیست و فیلسوف به این نتیجه رسیده بود که ایران فیلسوف نیاز ندارد و فوتبالیست می‌خواهد. امروز هم با مقایسه حقوق کارگر و فوتبالیست ممتازی، چون بیرانوند (به قول خودشان بیرو)، ما به این نتیجه رسیده ایم که کشور گویا به تفکر و تولید و تعهد، نیاز چندانی نداشته و رویداد و شو و کل کل کردن و مسابقه و همانند ان‌ها را می‌خواهد. به توسعه نامتوازن و پیامد‌های ان هیچ اندیشیده اید؟ چرا می‌توانیم موشک هیپر سونیک بسازیم و در خودرو سازی مشکل داریم و پیچ ساده یک دستگاه اب میوه گیری در کشور پیدا نمی‌شود؟

مقایسه دستمزد یک کارگر با یک فوتبالیست! واقعا چرا؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
0
0
چرافوتبال؟ اگر هزینه های جاری درفوتبال خرج آرامش ورفاه عمونی بشود.چه افاقی می افتد.اگر معیشت جایگزین فوتبال شود.چه میشود؟نه بزرگ به فوتبال.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین