پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۶۴۸
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
حواله واردات خودرو یکی از پاداش هایی بود که بعد از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده بود. مطابق این مجوز هر بازیکن تیم ملی و البته برخی همراهان کاروان اجازه داشتند به انتخاب خودشان یک دستگاه اتومبیل وارد کنند. حال خبر می رسد که خودروها وارد بندر بوشهر شده اند. کاری به این خبر خاص نداریم، اما یاد صحبت های دکتر عبدالکریمی افتادیم که می گفت این کشور به فیلسوف نیازی ندارد. این کشور فوتبالیست می خواهد. رانت می دهیم و از آن طرف داد می زنیم که این چه وضعیتی است؟ کمدی تراژدیکی داریم برای خودمان.

شعارسال: حواله واردات خودرو یکی از پاداش‌هایی بود که بعد از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده بود. مطابق این مجوز هر بازیکن تیم ملی و البته برخی همراهان کاروان اجازه داشتند به انتخاب خودشان یک دستگاه اتومبیل وارد کنند.

اتومبیل های لوکس ۵ بازیکن تیم ملی وارد گمرک بوشهر شد + رانت با کدام ر نوشته می شود؟

حالا از بوشهر خبر رسیده اتومبیل‌های پنج بازیکن سرشناس تیم ملی ایران وارد گمرک این شهر شده است. مطابق سندی که به دست رسانه طرفداری رسیده، پیام نیازمند، علی قلی زاده و احمد نوراللهی پورشه ماکان وارد کردند. مهدی ترابی با مجوز خود اقدام به واردات یک خودرو مازراتی کرده و سردار آزمون هم رنجرور ولار وارد کشور کرده است. بقیه بازیکنان تیم ملی هم این اجازه را دارند که هر کدام با استفاده از مجوز واردات حواله خودرو یک دستگاه اتومبیل وارد کشور کنند.

اتومبیل های لوکس ۵ بازیکن تیم ملی وارد گمرک بوشهر شد + رانت با کدام ر نوشته می شود؟

 

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اقتصادنیوز، تاریخ انتشار: 31خرداد1402، کدخبر: 581452، www.eghtesadnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین