پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
پس از بازگشت تیم ملی ایران از قطر خبری منتشر شد با این مضمون که یک بازی تدارکاتی در دمای بالای ۴۰ درجه قطر برای ایران چند میلیارد هزینه داشت.
شعار سال: اردویی که گله بازیکنان ایران به دلیل کیفیت پایین چمن تمرینی را هم به همراه داشت. اما حاشیه‌ها به همین جا ختم نشد. پس از بازگشت ماجرای اضافه بار بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتبال ایران در این سفر دردسر ساز شد.

بر اساس ادعای مطرح شده اعضای تیم ملی در سفر رفت ۱۰ هزار و در سفر بازگشت ۱۲ هزار دلار برای اضافه‌بار داشته‌اند. آن طور که در خبر‌ها آمده بود این اضافه بار ۵۰۰ میلیون تومان خرج گذاشته است.

برای پیگیری پشت پرده این اضافه بار با مسئولان فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم که اطلاعات زیر به دست آمد:
این در سفر‌های تیمی متعارف است و چیز عجیبی نیست. در رده‌های مختلف هم چنین اتفاق‌هایی می‌افتد چرا که همراه تیم اسباب و وسایل زیادی هست. اگر پرواز چارتر باشد که دیگر چنین مشکلاتی نیست و البته چارتر هم هزینه‌های خاص خودش را دارد.

در سفر به قطر با وجود اینکه زمین تمرین و اسکان و ... رایگان بود، اما رقمی در حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است. رفت و برگشت الجزایر با ۴۵ نفر، به همراه داشتن تخته‌های پزشکی، ادوات تمرین، تجهیزات و ... خب هر نفر فقط می‌تواند بین ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرم بار جابجا کند. خود بازیکنان هم وسیله دارند و این اتفاق‌ها در سفر‌های تیمی طبیعی است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۲۸ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۲۴۹۹، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین