پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
چند صباحی بود که از سوی مردم و جوانان محله کلیور بندر انزلی گلایه های زیادی از مسئولان مخابره می‌شد، آنها مشکلاتشان را در قسمت نظرات با ما در میان گذاشتند و شهردار انزلی نیز سعی کردند با ثبت نظر خود آنان را قانع کنند. همین موضوع سبب شد که مشکلات این محله را از نزدیک مستند کرده و به گوش مسئولان برسانیم. حرف تمامی جوانان این محل این بود که مسئولان می آیند، می بینند، قول می‌دهند اما عمل نمی کنند.

شعار سال:


آب های سطحی که به شدت ایجاد آلودگی کرده اند – پشت بیمارستان



آسفالت نشدن کوچه ها و بالازدن فاضلاب که در زمستان باعث ایجاد مشکل برای ساکنین محل می شود


میدان ولی عصر بی نام و نشان که تبدیل به علف زار شده است


خاموشی چراغ های وسط خیابان بیش از یک هفته


چندی پیش بعد از بازدید نماینده شهرستان، شهردار و ریاست شورای شهر از این مکان مقرر شد زمین مربوطه تبدیل به پارک و فنس ورزشی شود اما با توجه به عبور فشار قوی از این زمین که کاربری تجاری خدماتی ندارد، زمین مذکور توسط اداره مسکن و شهرسازی با عنوان کاربری خدماتی به مزایده گذاشته شده است و در این باره جوانان محل به انزلی کلاب گفتند: یک زمین ورزشی داشتیم که آمدند خرابش کردند و امروز میخواهند آن را بفروشند.


مشکل دیگر نابود شدن خیابان اصلی با پیشروی مسکن مهر و آسفالت نشدن این خیابان بعد از اتمام پروژه بود


انباشته شدن زباله جنب میدان پرستار در مدت زمان طولانی


قابل ذکر است که مردم منطقه از اقدامات اخیر شهرداری نظیر آسفالت کوچه های طلوع، کمیل و همت و بستن ضایعات فروشی راضی بودند اما آن را ناکافی می دانستند.


فاجعه دیگری که در این منطقه اتفاق افتاده، وجود ۶ قلیان سرا و یا به اصلاح سفره خانه است که توانسته به بهانه اینترنت رایگان کودک ۱۱ ساله را به قلیان سرا جذب کند و این درحالی ست که مدتهاست دادستان محترم دستور جمع آوری قلیان هارا داده است.

در پایان صحبت با جوانان و مردم این منطقه،  آنان نیز از نداشتن مدرسه‌ی ابتدایی و پل عابر پیاده گلایه داشتند و با اشاره به قلیان سراها از نبود حتی یک کتابخانه و کافی نت در محله خود شاکی بودند و وقتی از آنان پرسیدم انتظارتان از مسئولان چیست؟ پاسخ دادند: مسئولان می آیند، می بینند، قول می‌دهند اما عمل نمی کنند، انتظارمان این است که حداقل به قول های خود عمل کنند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی انزلی کلاب، تاریخ انتشار -، کد مطلب: - : www.anzaliclub.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین