پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۸۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: طبق برنامه تا پایان سال جاری اجرای ۲۵ پل عابر پیاده در شهر تکمیل می‌شود که سعی داریم ۱۰ مورد از آن‌ها را مکانیزه کنیم.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان زاده با اشاره به وضعیت احداث پل‌های عابر پیاده در شهر قم، اظهار داشت: در دستوری که امسال در برنامه سازمان حمل‌ونقل و ترافیک قرارگرفته مقرر شده که 25 پل عابر پیاده تا پایان سال اجرا شود.

وی بابیان اینکه تاکنون 11 پل عابر پیاده در شهر اجرا و تکمیل‌شده است، افزود: همچنین چهار پل عابر پیاده دیگر نیز در مرحله اجرا و تکمیل است و موارد مرتبط با رفع معارضین اجرایی می‌شود.

شعبان زاده گفت: این چهار پل تقریباً در مراحل نهایی هستند و سعی داریم معارضین برق و درختان را زودتر رفع کرده و آن‌ها را فعال کنیم.

وی تصریح کرد: بقیه پل‌ها نیز تا پایان سال بر اساس برنامه‌ای که به پیمانکار ابلاغ‌شده اجرایی شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس برنامه قرار شد در میدان شهید مطهری علاوه بر 25 پل عابر پیاده یک پل مکانیزه در این محدوده نصب شود تا تردد از سطح خیابان جمع‌آوری شود.

شعبان زاده با اشاره به وضعیت مکانیزاسیون پل‌های عابر پیاده، گفت: سعی داریم حداقل 10 مورد از این 25 پل را به‌صورت مکانیزه اجرا کنیم تا آسایش بیشتری برای شهروندان داشته باشیم.

لزوم افزایش پل‌های عابر پیاده مکانیزه شهر قم

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم در جلسه بررسی بودجه سال 96 و اصلاحیه بودجه سال 95 سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، با اشاره به وضعیت پل‌های عابر پیاده شهر اظهار داشت: ضمن توسعه این پل‌ها باید به مسئله مکانیزاسیون آن‌ها نیز توجه جدی داشت.

علیرضا قاری قرآن با تأکید بر اینکه اتفاق ویژه‌ای در حوزه مکانیزاسیون پل‌های عابر پیاده بیفتد خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی لازم در قرارداد پیمانکاران به مسئله مکانیزاسیون توجه شود تا شاهد افزایش استفاده از پل‌ها باشیم.

امیرعباس صفوی سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و امور ترافیک شهرداری قم نیز در این جلسه بابیان اینکه پیش‌بینی اجرای 10 پل عابر پیاده مکانیزه و نیمه مکانیزه در قرارداد شده است افزود: منتظریم تا به‌طور کامل پروژه‌ها اجرا شود بعد اجرای مکانیزاسیون داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما در شهر قم برای مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده عرض کم پیاده‌روها است که نمی‌شود اجرای پروژه‌ها به‌درستی صورت بگیرد.

ابراهیم معتمدی قائم‌مقام شهردار قم نیز در این جلسه با تأکید بر مکانیزاسیون پل‌های عابر پیاده شهر تصریح کرد: با هر شرایطی شده باید پیمانکاران را مجاب کنیم که به سمت مکانیزاسیون پل‌های عابر پیاده بروند.

پیشرفت 90 درصدی احداث قبور خانوادگی و عمومی در بهشت معصومه قم

مدیرعامل سازمان بهشت معصومه شهرداری قم با اشاره به عملکرد معاونت فنی و اجرایی سازمان بهشت معصومه، اظهار داشت: جدول‌گذاری در محوطه سازمان 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که اعتبارات 5 میلیارد و 560 میلیون ریالی برای آن اختصاص پیداکرده است.

عبدالحمید وکیلی خاطرنشان کرد:‌ احداث پنج باب غرفه تجاری در محوطه سازمان 80 درصد پیشرفت داشته که 3 میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اجرای تعمیرات سالن‌ها در سازمان بهشت معصومه گفت:‌ تعمیرات سالن‌ها بااعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به‌طور کامل انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت معصومه شهرداری قم خاطرنشان کرد: اجرای عملیات خاک‌برداری 45 درصد پیشرفت داشته که 5 میلیارد و 909 میلیون ریال برای این منظور در نظر گرفته‌شده است.

وی عنوان کرد: 4 هزار و 400 کامیون برداری به مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال برای توسعه فضای سبز محوطه تهیه‌شده است.

وکیلی دیگر اقدامات انجام‌شده در سازمان آرامستان‌ها را موردتوجه قرار داد و افزود: اکنون اجرای شبکه آب و فاضلاب در محوطه سازمان 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار اختصاصی آن 6 میلیارد ریال است.

وی اجرای عملیات روشنایی و برق‌رسانی بااعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و ساخت سپتیک تانک در حوزه سازمان بااعتبار 950 میلیون ریال را از دیگر اقدامات انجام‌شده ذکر کرد.

مدیرعامل سازمان بهشت معصومه شهرداری قم خاطرنشان کرد: احداث قبور عمومی و خانوادگی 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که 12 میلیارد ریال اعتبار اختصاصی این پروژه است.

وکیلی با اشاره به پروژه گسترش و توسعه فضای سبز، گفت: 2 میلیارد و 100 میلیون ریال برای این پروژه اختصاص پیداکرده که تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی عنوان کرد: اجرای عملیات موزاییک فرش با 3 میلیارد ریال اعتبار، 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14 دی 1395، کد مطلب: 1287067 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین