پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۷۴۱
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
طبق وعده مسئولان قرار بود که بر روی رودخانه رمشک قلعه گنج پل ساخته شود اما این وعده پس از گذشت سالها همچنان بدون عمل باقی مانده است، دهستانی که در بین دو رودخانه بزرگ قرار گرفته و در مواقع بارندگی شدید تمام راههای ارتباطی آن با شهرستان قلعه گنج قطع شود.

شعار سال: عدم وجود پل بر روی رودخانه دایمی دهستان رمشک شهرستان قلعه گنج موجب بروز مشکلاتی برای مردم این دهستان شده است.

طبق وعده مسئولان قرار بود که بر روی رودخانه رمشک پل ساخته شود اما این وعده پس از گذشت سالها همچنان بدون عمل باقی مانده است،دهستانیکه با قرار گرفتن در بین دو رودخانه بزرگ کهدر مواقع بارندگی شدید تمام راههای ارتباطی آن با شهرستان قلعه گنج قطع شود.

اگر اهلی رمشک درمواقع بارندگییک بیمار اورژانسی داشته باشند امکان انتقال آن به شهرستان جهت درمان بیماری را ندارد مسئولین شهرستان قول داده بودند که برای تسهیل این امر بر روی رودخانه بزرگ رمشک یک پل بسازند.

ولی این فقط یک وعده تو خالی بود پس از گذشت چند سال از آن وعده هنوز هم مسئولین هیچ اقدامی نسبت به کار انجام نداده اند آیا واقعاً مردم محروم دهستان رمشک باید همیشه فقط به وعده های توخالی مسئولین گوش کنند.



در سال گذشته به دلیل بارندگی شدید ونبود راه عبور از دهستان رمشک به روستاهای مجاور مردم روستاهای مجاور برای رفتن به روستای خود دچار خسارت شدید شده اند (از دست دادن وسائل نقلیه موتور ماشین ..و حتی جان انها در خطر قرار گرفته است) آیا واقعا مردم رمشک لایق این لطف مسئولین نیستند یا اینکه مسئولین بین مردم محروم دهستان رمشک و سایر دهستانها تبعیض قائل می شوند.

از مسئولین خواهشمندم که به این وعده خود جامعه عمل بپوشانند.

دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۲۰کیلومتری جنوب استان کرمان قرار گرفته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری رودبار ما، تاریخ 22 تیر 95 ، کد مطلب: 34080: www.roodbarema.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین