پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۷۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۲
استاندار اصفهان گفت: برقراری نظم و انضباط در مسؤولیت نیروی انتظامی است که در این زمینه نمره قبولی گرفته است.

شعار سال: رسول زرگرپور صبح امروز درصبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجااظهار کرد: در طول کمتر از 2 ماه گذشته در استان اصفهان شاهد 4 رویداد بزرگ ملی بوده‌ایم، پانزدهمین اجلاس خادمان و پیر غلامان، تشییع پیکر شهید حججی، برگزاری باشکوه دهه محرم و روز گذشته همایش نیم میلیونی قالی‌شویان در مشهد اردهال.

وی افزود: در همه این برنامه‌ها اول شکوه و عظمت بی‌نظیر، امنیت و آرامش و نظم و انضباط قابل‌قبول به چشم می‌خورد، اگر طرح ذوالفقار، کشف مواد مخدر،دستگیری باندهای قاچاق کالا، تنبیه اراذل و اوباش و... را به این اتفاقات اضافه کنیم وظایف نیروی انتظامی احصا می‌شود.

استاندار اصفهان گفت:ایجاد امنیتتنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و شکی نیست مهم‌ترین سازمان وظیفه‌مند در این مورد نیروی انتظامی است و این رسالتی مهم است؛ برقراری نظم و انضباط در مسؤولیت نیروی انتظامی است که در این زمینه نمره قبولی گرفته است.

زرگرپور با بیان این که نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت کشور است،عنوان کرد: امروزپلیسدر دل مردم جایگاه و منزلت مناسبی دارد و بار سنگینی بر دوش دارد، مردم قدردان نیروی انتظامی هستند و دولت تدبیر و امید نیز هرچقدر توانسته است به نیروی انتظامی کمک کرده است و از این پس نیز این کمک را ادامه خواهد داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 15 مهر 96، کدمطلب:۶۲۷۰۲۴۴، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین