پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۱
استاندار سمنان، پیشرفت و آبادانی کشور را مرهون امنیت پایدار موجود در آن دانست و گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان رکن تأمین امنیت رسالت بزرگی بر دوش دارد.

شعار سال: محمدرضا خباز صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروی‌های انتظامی استان سمنان، به میزبانی ستاد فرماندهی این نیرو در سمنان، ضمن اشاره به رسالت ناجا در تأمین امنیت، بیان کرد: اگر امروز ایران سرآمد کشورهای منطقه و جهان است به دلیل همین امنیتی است که به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های دلیرمردان ایران اسلامی به‌خصوص نیروی انتظامی به وجود آمدهکه تلاش شبانه‌روزی‌شان درراه عزتمندی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این‌که امروز فرزندان ما به‌راحتی به کلاس درس می‌روند، علما به تدریس مشغول بوده و همه با آرامش به امور زندگی خود می‌رسند، مرهون امنیت و آرامشی است که به برکت تلاش نیروهای انتظامی و نظامی فراهم‌شده است.

امنیت و سلامت دو نعمت ناشناخته در دنیا هستند

استاندار سمنان تأکید کرد: این آرامش و امنیت، به‌راحتی نیز به دست نیامده است لذا باید قدردان خون پاک شهیدان باشیم.

خباز، ناجا را نیرویی انقلابی دانست که با تأسی از امام حسین(ع) راه اسلام را در پیش‌گرفته است و افزود: امام حسین(ع) با قطع امید از تمامی نیروهای مادی زمان خودش و با نه گفتن به استکبار آن زمان، عزت و افتخار را به ما هدیه کردند و افتخار همه lh آن است که راه آن امام را ادامه می‌دهیم و این عنصر عزت ساز ایران اسلامی است.

وی گفت: دو نعمت بزرگ برای انسان مجهول است، نخست صحت و دوم امنیت که در نبودشان انسان به اهمیت آن‌ها پی می‌برد لذا باید قدردان امنیت ایران اسلامی باشیم.

خباز افزود: ترورهای کور دلان و معاندان انقلاب اسلامی در دهه ۶۰ از خاطر هیچ‌کس پاک نمی‌شود لیکن باید امروز قدردان این امنیت پایدار در کشور باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 15 مهر 96، کدمطلب:4106246، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین