پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می‌برد.

شعار سال: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه مراسم عزاداری مردم زنجان در حسینیه اعظم، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، افزود: خوشبختانه امروز این توفیق نصیب ما شد تا در جمع عزاداران امام حسین (ع) در پایتخت شور و شعور حسینی و در بین مردم ولایت‌مدار و حسینی شهر زنجان حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سطح آمادگی نیروهای مسلح خوب است، تصریح کرد: خوشبختانه امنیتی که در کشور ما برقرار است، مثال‌زدنی است و علی‌رغم اینکه در منطقه ما ناامنی‌های زیادی را شاهد هستیم، اما ایران اسلامی از امنیت پایدار و مناسبی برخوردار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه به برکت همین امنیت، مردم در آرامش کامل به کار و زندگی خود پرداخته و در ماه محرم مشغول عزاداری هستند، اظهار کرد: همچنین به برکت همین ایام و با استفاده از درس‌های آموخته شده از عاشورا و محرم است که امروز نیروهای مسلح تلاش و فعالیت می‌کنند که ماحصل آن برقراری امنیتی است که کمتر منطقه‌ای آن را به خود دیده است.

امیر دریادار سیاری در ادامه با تاکید بر اینکه قطعا در آینده ماموریت‌های فرامنطقه‌ای را ادامه و توسعه می‌دهیم، افزود: چون حضور جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد جهان جزو رسالت ماموران نیروی دریایی است و حتما باید به خوبی انجام شود.

وی مهم‌ترین دستاورد نیروی دریایی را بحث برقراری امنیت در دریاها دانست و ادامه داد: خوشبختانه امروز در این زمینه امنیت خوبی برقرار است. همچنین به لحاظ تجهیزات، امروز برای تامین تجهیزات‌مان نیاز به اینکه از دیگران درخواست کنیم نداریم و در سال‌ جاری نیز از دستاوردهای جدیدمان رونمایی خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سئوال مبنی بر میزان آمادگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریاها و مقابله با تهدیدات احتمالی، خاطرنشان کرد: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می‌برد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج ، تاریخ انتشار مهر 96، کدمطلب:۱۸۶۴۷۱، www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین