پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۳۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کم تحرکی، تغذیه نامناسب، بالا بودن سکته های قلبی و مغزی در کاشان دو برابر میانگین کشوری است که یکی از دلایل افزایش آمار ابتلا به کرونا در کاشان می‌تواند باشد.

شعار سال: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کم تحرکی، تغذیه نامناسب، بالا بودن سکته‌های قلبی و مغزی در کاشان دو برابر میانگین کشوری است که یکی از دلایل افزایش آمار ابتلا به کرونا در کاشان می‌تواند باشد.

دکتر سید علیرضا مروجی با بیان اینکه به احتمال بسیار زیاد از تجمعات مذهبی مانند برنامه‌های ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس در ماه‌های آتی محروم خواهیم بود، خاطرنشان کرد: ارائه اطلاعات در خصوص ورود و خروج و قرنطینه شهرها، اجرای زمان طرح زوج و فرد جزو تصمیمات محرمانه بوده و تصمیم گیری در خصوص آن تنها در سطح ستاد مدیریت و مقابله با کرونا کشور اتخاذ می‌شود.

وی با یادآوری همکاری اصناف، روحانیون، شهروندان و مسئولان شهری کاشان و تحقق و اجرای قابل قبول مصوبات ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان تصریح کرد: خیرینی که پیش از این تمایل به ساخت بنا‌های درمانی داشتند هم اکنون در تامین تجهیزات و ملزومات آزمایشگاه تشخیص کرونا در کاشان پیشقدم شدند و افزون بر ۳۳۰ میلیارد ریال در عرصه تامین تجهیزات و اقلام مورد نیاز کمک کردند.

مروجی منطقه کاشان را به سبب کم تحرکی، تغذیه نامناسب، آمار بالای سکته‌های قلبی و مغزی به میزان دو برابر آمار کشوری و برخی از عادت‌های نامناسب را بسیار آسیب پذیر دانست و گفت: طبیعی است هنگام شیوع بیماری‌هایی مانند کوئید ۱۹ به شدت کاشان درگیر شود و آمار مراجعه شهروندان به مراکز درمانی افزایش پیدا کند.

رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص طرح غربالگری و ثبت نام و مشارکت ۸۰ درصدی شهروندان اظهار داشت: در حال حاضر وارد مرحله دوم این طرح که همان غربالگری افراد آسیب پذیر مثل زنان باردار، مبتلایان به فشار خون بالا و دیابت شده ایم و هدف از انجام این طرح شناسایی به موقع مبتلایان و درمان خانگی آن‌ها است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری انتخاب ، تاریخ انتشار 30 فروردین    99، کد خبر:   543075، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین