پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۸۷۶
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
مدیر اداره بهزیستی شهرستان اصفهان گفت: چندین مورد مشکوک به بیماری کرونا که با همکاری مراکز درمانی قرنطینه شدند و همچنین سه مورد ابتلای منجر به مرگ در شیرخوارگاه و یک مورد ابتلا به بیماری کرونا و منجرب به مرگ در بین سالمندان زیر پوشش بهزیستی رخ داد

شعارسال:مدیر اداره بهزیستی شهرستان اصفهان گفت: سه کودک در شیرخوارگاه و یک سالمند در خانه سالمندان اصفهان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
 
علی بهرامی اظهار کرد: در گام اول مبارزه با بیماری کرونا، آموزش‌های لازم به ۳۰۰ نفر پرسنل اداری بهزیستی شهرستان اصفهان، ۵۰۰ نفر کارکنان مراکز شبانه و ۱۷۴۰ نفر کارکنان مراکز روزانه توسط مراکز بهداشت شهرستان اصفهان ارائه شد، همچنین مراکز شبانه روزی موظف به اجرای پروتکل‌های بهداشتی شدند و در حال حاضر وضعیت بهزیستی شهرستان اصفهان مطلوب است.
 
وی ادامه داد: در شهرستان اصفهان ۶۷ مرکز بیماران اعصاب و روان، خانه کودک و نوجوان بی سرپرست و مراکز شبانه روزی سالمندان و معلولین ذهنی وجود دارد که دو هزار و ۵۴۳ نفر را طی این مدت سرویس دهی می‌کردند.
 
بهرامی افزود: چندین مورد مشکوک به بیماری کرونا که با همکاری مراکز درمانی قرنطینه شدند و همچنین سه مورد ابتلای منجر به مرگ در شیرخوارگاه و یک مورد ابتلا به بیماری کرونا و منجرب به مرگ در بین سالمندان زیر پوشش بهزیستی رخ داد.
 
مدیراداره بهزیستی شهرستان اصفهان ادامه داد: بهزیستی شهرستان اصفهان حدود پنج هزار و ۱۹۴ بسته بهداشتی و ضدعفونی به ارزش چهار میلیارد ریال بین ۶۷ مرکز شبانه روزی و کودکان کار و گروه‌های در معرض آسیب معتادان و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی توزیع کرده است.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار:  2 اردیبهشت   1399،کدخبر: 991246،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین