پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تهدید کرونا هوشمندسازی اصفهان را شتاب می بخشد گفت: امسال با افزایش بودجه به دنبال توسعه شهر الکترونیک و هوشمند هستیم.
شعارسال: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تهدید کرونا هوشمندسازی اصفهان را شتاب می بخشد گفت: امسال با افزایش بودجه به دنبال توسعه شهر الکترونیک و هوشمند هستیم.
 
علیرضا نصر با اشاره به هفته فرهنگی اصفهان از سوم اردیبهشت ماه اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا امسال هفته فرهنگی اصفهان به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
وی افزود: اولین برنامه هفته فرهنگی اصفهان، «شنبه های خلاق» است که از روز گذشته آغاز شده تا این رویداد با تکیه بر ایده‌های شهروندان علاوه بر افزایش مشارکت‌جویی به اداره شهر هم کمک کند.
 
تهدید کرونا به فرصت توسعه اصفهان هوشمند یاری برساند
 
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با نقل به مضمون سخنی از سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، گفت: ایشان در این ارتباط گفته است که تهدیدها را باید به فرصت تبدیل کرد؛ شیوع کرونا می‌تواند به توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند یاری برساند.
 
نصر با اشاره به وقوع سیل در ایام هفته فرهنگی اصفهان در سال گذشته گفت: در سال گذشته با پیام همدلی برنامه‌های هفته فرهنگی در جهت یاری رسانی به مردم سیل زده انجام شد.
 
وی با بیان اینکه امسال هم شیوع کرونا بر تغییر رویکرد هفته فرهنگی اصفهان تأثیر گذاشت، اضافه کرد: با توجه به عدم امکان تجمع شهروندان، برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی به صورت مجازی انجام می‌شود.
 
رئیس شواری اسلامی شهر اصفهان به برنامه جامع شهر هم اشاره‌ای کرد و گفت: برنامه جامع شهر فرصتی است تا با مشارکت‌جویی شهروندان برای رسیدن به آینده بهتر تلاش کرد.
 
وی با تاکید بر افزایش تخصیص بودجه شهر به توسعه شهر هوشمند گفت: امسال با افزایش بودجه به دنبال توسعه شهر الکترونیک و هوشمند هستیم. اگرچه بیماری کرونا ضرورت هوشمندسازی شهر را گوشزد کرد اما با توجه به آلودگی هوا که معضل مهم این شهر است اصفهان هوشمند می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری مهر ،تاریخ انتشار:  31 فروردین    1399،کدخبر:4903760 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین