پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۷۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
استاندار اصفهان گفت: اصفهان از تجهیزات و زیرساخت های خوبی در زمینه های ارتباطی برخوردار است و باید با تلفیقی از امکانات، و تجربیات و سواد علمی استان در جهت تحقق ایجاد نخستین شهر هوشمند در کشور گام برداشت.
شعار سال: استاندار اصفهان گفت: اصفهان از تجهیزات و زیرساخت های خوبی در زمینه های ارتباطی برخوردار است و باید با تلفیقی از امکانات، و تجربیات و سواد علمی استان در جهت تحقق ایجاد نخستین شهر هوشمند در کشور گام برداشت.
محسن مهرعلیزاده در دیدار مدیران مخابرات استان با وی، اظهار کرد: ایران جز کشورهای پیشتاز و پیشگام در زمینه های علمی و فناوری بوده و است و مدیریت استان آماده هرگونه همکاری در جهت ارتقا و تقویت زیرساخت های ارتباطی در استان است.

وی با تاکید بر مکانیزه کردن فعالیت ها، دولت الکترونیک و تسهیل تجارت علمی، افزود: در خصوص تجهیز کردن کسب و کار به فناوری و ایجاد شهر هوشمند، زیرساخت های لازم موجود است البته برای تحقق این امر نیازمند همت عالی هستیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان به سمت توسعه گردشگری در حال حرکت است، تصریح کرد: هرچه به استانداردهای جهانی نزدیک تر شویم و سرعت و کیفیت بالاتری داشته باشیم، برتری برای استان بشمار می رود، چرا که برای گردشگران خارجی امکانات ارتباطی و اینترنت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به تاکید مدیریت استان بر افزایش سرمایه گذاری در بخش هتل سازی، توسعه فرودگاه و ...، افزود: باید شرایطی فراهم شود تا گردشگران از استانداردهای ارتباطی و اینترنتی برخوردار باشند.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان باید به عنوان نخستین شهر هوشمند در کشور معرفی شود، گفت: باید با تلفیقی از امکانات، تجربیات و سواد علمی که در شهرک علمی و تحقیقاتی وجود دارد، به این سمت حرکت کنیم.

مهرعلیزاده با بیان اینکه نباید نقطه کور ارتباطی و عدم پوشش شبکه در شهر اصفهان وجود داشته باشد، تصریح کرد: اگر در این خصوص درخواست هایی وجود داشته باشد، استانداری آماده همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه ها است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 2 خرداد 1397، کدخبر: 97030200755 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
این امر بعید هم نیست ؛ این شهر میتواند از تهران در این زمینه پیشی بگیرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین