پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۳۳۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
استاندار اصفهان گفت: امروز مدل های سنتی برای مدیریت جوابگو نیست و باید فکر، ایده و مدیریت جدید و نگاه آمایشی داشت.

شعار سال:  عباس رضایی با اشاره به اینکه ایجاد نشاط و امید در جامعه با خدمت به مردم تبلور خواهد یافت،افزود: وی ادامه داد: بلکه باید فکر، ایده و مدیریت جدید و نگاه آمایشی داشت، زیرا دیگر نمی‌توان گفت شهرداری موفق است که تراکم بیشتری می‌گیرد. شهرداران باید دنبال ایجاد درآمد پایدار باشند از سویی دیگر شهرداری موفق است که کمیسیون ماده صد در آن شهرداری تعطیل باشد.

وی با بیان اینکه نیازمند تحول اداری، کاهش بوروکراسی، الکترونیکی کردن فرایندها و شفاف سازی هستیم، تصریح کرد: اکنون باید به فناوری های برتر، استارتاپ ها، بنگاه های اقتصادی و کریدورهای علم و فناوری توجه کرد.

رضایی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی که مقرر است دوم اسفند امسال برگزار شود، خاطرنشان کرد: از شهرداران وبخشداران می‌خواهم که هر گرایشی که دارند آن را در کار اجرایی دخالت ندهند.

وی از شهرداران خواست تا دولت الکترونیک را جدی بگیرند و خواهان توجه بیشتر به ساده زیستی شد و گفت: کار در شرایط فعلی و با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه دشوار است زیرا امروز با جنگ اقتصادی سختی مواجه هستیم اما با عزت و اقتدار مقابل آن و استکبار جهانی ایستاده ایم.

استاندار اصفهان با انتقاد از چهره نامناسب ورودی‌های برخی شهرها و روستاها به دلیل تخلیه نخاله های ساختمانی، تصریح کرد: لازم است ظرفیت های گردشگری در شهرها و روستاهای استان شناسایی شود.

رضایی افزود: با پیگیری های انجام شده بسیاری از طرح هایی که حتی ۱۵ سال به طول انجامیده در حال عملی شدن است و مردم نتایج آنها را می بینند.

وی خاطرنشان کرد: شهر و روستا موجودات زنده‌ای هستند که باید طرح های تفضیلی به دقت در آن‌ها اجرا شود.

شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ،تاریخ انتشار5مرداد 98،کدخبر: 791014، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین