پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۱۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
استاندار اصفهان گفت: صدا سیما نباید به صورت مطلق برنامه های خاصی تولید کند که به تعدادی محدودی از جامعه با تفکر خاص تعلق گیرد.

شعارسال: استاندار اصفهان گفت: صدا سیما نباید به صورت مطلق برنامه های خاصی تولید کند که به تعدادی محدودی از جامعه با تفکر خاص تعلق گیرد.

محسن مهرعلیزاده در مراسم امضای پروژه های سریال 26 قسمتی شهید آیت الله دکتر بهشتی، سریال 26 قسمتی تاریخی آقا نورالله نجفی و مستند فاخر 40 قسمتی چهلستون برای معرفی نام آوران اصفهان، اظهار کرد: همه نمایندگان دولت در هر جایگاه به صورت مستقیم و غیر مستقیم وظیفه دارند در خصوص توسعه فرهنگ مردم در زمینه های گوناگون از جمله دین، باورهای اجتماعی مردم، ساخت جامعه ای اخلاق مدار و پویا در جهت توسعه همه جانبه فعالیت داشته باشند و باید شرایطی را فراهم آورند که در انجام وظایف خود، با بهره گیری از گذشته در جهت پیشرفت آینده و اندیشه جامعه گام بردارند.

وی با بیان اینکه تکیه بر گذشته به عنوان پشتوانه و سرمایه های بشر، انسان را رشد می دهد، افزود: در کشور کم نیستند علمایی که در زمینه های گوناگون به عنوان نماد انسانیت و نشانه زیست درست در نهاد انسان در تاریخ پر شکوه ایران در قبل و بعد از اسلام درخشیدند و باید همه در همان جهت حرکت کنیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: نباید حرکت ها در گذشته بماند و تنها باید از آن به عنوان سرمایه بهره گرفت و به سوی آینده و توسعه حرکت کرد. دین و باورهای فرهنگی ارزشمندی داشته ایم که در ابعاد اخلاق اسلامی و اجتماعی به رشد کشور کمک کرده اند.

مهرعلیزاده تصریح کرد: در هر مقطع از تاریخ، به یاد آوردن چهره هایی از تاریخ که بتواند ابعاد مثبت ویژگی های شخصیتی افراد اثرگذار را ارائه کند قدم موثری در جهت نشان دادن شخصیت این افراد برداشته ایم.

وی اظهار کرد: شبکه های تلویزیونی صدا و سیما اثرگذار هستند و باید به نحو مطلوب تولیدات صدا و سیمای ایران از کالای ایرانی نمایش خوبی ارائه کند تا بیننده های فراوانی را به خود جذب کند.

استاندار اصفهان ادامه داد: هنر تلویزیون در خارج از کشور این است که آنچه در کف خیابان روی می دهد را ارائه می کند. وقتی شبکه تلویزیونی ایجاد شود مطابق با خواسته جامعه عمل کرده است. به همین دلیل جاذبه بیشتری خواهد داشت، هرچند که باید این نکته را در نظر گرفت که رسانه ما نباید تسلیم ابتذال شود و در مقابل آن سکوت کند.

مهرعلیزاده تاکید کرد: صدا سیما نباید به صورت مطلق برنامه های خاصی تولید کند که به تعدادی محدودی از جامعه با تفکر خاص تعلق گیرد، بلکه باید برای تعداد انبوهی از جامعه تولیداتی مناسب و مطابق با خواسته آنان ارائه کند.

وی اظهار کرد: چگونگی پرداختن به شخصیت آیت الله شهید بهشتی و آقا نور الله نجفی برای شناساندن ایشان به جوانان کشور به عنوان سرلوحه جامعه باید مطابق با خواسته جوانان و به بهترین شکل انجام شود این افراد هسته اصلی تفکر هستند و در هر زمان برای جامعه جذاب هستند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ایستاندن در مقابل زور در هر مقطع تاریخ بسیار ارزشمند است، اما نشان دادن این ایستادگی بسیار مهم است، گفت: استان اصفهان بزرگ است و سرمایه های بسیار و پتانسیل های فراوانی دارد. این استان از سرمایه انسانی بالایی برخوردار است، که با همسویی و هم جهتی در متن، می توان هم افزایی بیشتری را در این استان موجب شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است در تولیدات و کیفیت صدا و سیما اول باشیم و سربلندی و عزت را برای آینده کشور رقم بزنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397، کدخبر: 97012207396، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
نه تنها با انبوه جامعه کاری نداره بلکه داره روز به روز خودش رو در بین مردم منفور تر هم میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین