پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۹۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
استاندار هرمزگان بر لزوم بهره‌مندي مردم هرمزگان از مزاياي وجود صنايع بزرگ در اين استان تاكيد كرد و گفت: در اين راستا جلسه‌اي با مديران تمامي 16 واحد صنعتي بزرگ مستقر در هرمزگان خواهيم داشت تا دغدغه مردم را به آنها منتقل كنيم و اين صنايع نيروي انساني مورد نياز خود را از ميان افراد بومي و ساكن در استان هرمزگان تامين كنند.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان با بیان اینکه رونق تولید و ایجاد اشتغال از محوری‌ترین مطالبات مردم است، عنوان کرد: دولت دوازدهم پاسخگویی به این مطالبه مهم مردم را در اولویت قرار داده است و مدیران باید در این راستا همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی هرمزگان را استانی سرشار از استعداد و فرصت برای کار و تولید دانست و افزود: مجموعه عظیمی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در هرمزگان وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها اشتغال بسیاری ایجاد و بیکاری را کاهش داد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری هرمزگان باید به خوبی معرفی شود، تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول در استان باید طی مدت هفت تا 10 روز مجوزهای لازم جهت سرمایه‌گذاری را برای افراد متقاضی صادر کنند و صرف شدن زمان بیشتر جهت صدور مجوز سرمایه‌گذاری از هیچ دستگاهی قابل پذیرش نیست.

همتی با بیان اینکه از منابع تسهیلات بانکی باید در مسیر درست و در جهت تحقق اهداف اشتغال و سرمایه‌گذاری استفاده شود، اظهار داشت: در این راستا نیاز است نظارت و راستی آزمایی لازم صورت گیرد.

وی بر لزوم بهره‌مندی مردم هرمزگان از مزایای وجود صنایع بزرگ در این استان تاکید کرد و گفت: در این راستا جلسه‌ای با مدیران تمامی 16 واحد صنعتی بزرگ مستقر در هرمزگان خواهیم داشت تا دغدغه مردم را به آنها منتقل کنیم و این صنایع نیروی انسانی مورد نیاز خود را از میان افراد بومی و ساکن در استان هرمزگان تامین کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مدیران استان باید متناسب با مطالبات مردم در جهت ایجاد اشتغال گام‌های اساسی بردارند و ما نیز حامی مدیران موفق و دستگاه‌هایی که خروجی موفقی داشته باشند خواهیم بود اما در صورت عدم موفقیت دستگاهی، دست ما برای حمایت از مدیر آن مجموعه بسته است و در جهت بهبود وضعیت تغییراتی صورت می‌گیرد.

همتی با بیان اینکه در سال جاری 716 میلیارد تومان از ردیف‌های مختلف جهت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در هرمزگان اختصاص یافته است، اضافه کرد: باید از فرصت این تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال بهره برد و همچنین مهارت آموزی و ارائه آموزش‌های لازم به نیروی کار در هرمزگان نیز مورد توجه قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان هرمزگان)، تاریخ 11 مهر 96، کد مطلب: 13960711000018: www.hormozgan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین