پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۳۷۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
استاندار جدید البرز خطاب به مدیران ستاد فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: توسعه راه ها و زیرساخت های حمل و نقل عمومی دراین استان باید شتاب بیشتری یابد.

شعار سال: محمد علی نجفی روزسه شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار البرز با حضور وزیر کشور، افزود: در این زمینه جلساتی با وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و سایر مسئولان کشوری پیش از ورود به استان البرز داشته ام.

وی ادامه داد: فاز اول آزادراه تهران - شمال سال آینده به بهره برداری می رسد و ادامه همت با تلاش ویژه دنبال می شود.

نجفی در ادامه به بحث های زیست محیطی البرز پرداخت و افزود: دراین بخش نیز تردد کامیون ها به تهران و عبور آن ها از البرز مشکلات آلودگی هوا ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: نیروگاه ها یکی دیگر از بحث های مهم زیست محیطی است که به دنبال جایگزینی گاز مایع به جای مازوت در نیروگاه شهید رجایی هستیم.

نجفی گفت: زباله های شهری و سایر مشکلات اجتماعی قطعا از سوی شوراهای اسلامی دنبال می شود و باید برنامه مناسبی در این زمینه تدوین کرد.

وی افزود: مسائل اجتماعی و ناامنی بحث مهم دیگری است که حساسیت فراوانی دارد، شورای امنیت کشور و شخص وزیر اشراف به همه این بخش ها دارند و کمک می کنند تا مشکلات البرز و تهران که دوقلو و جداناشدنی هستند، رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: بحث های امنیتی، فرهنگی و سیاسی در توسعه پایدار موثر است، باید تلاش کنیم با وحدت، استفاده ازتمام ظرفیت ها و نیروی انسانی کاردان و متعهد اندیشه دولت پیش برویم.

نجفی تاکید کرد: درمسیر توسعه نباید به حاشیه رفت چراکه از توسعه عقب خواهیم ماند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در زمینه رفع موانع تولید این استان با توجه به نرخ بیکاری آن قابل قبول نیست.

وی افزود: البرز با برخورداری از چهار هزار واحد صنعتی بزرگ و کوچک می تواند در زمره یکی از قطب های صنعتی و بخش عمده کالای تولیدی صادراتی قرار گیرد.

وی ادامه داد: اگرچه اقدامات موثری دراین زمینه انجام شده ولی امروز شاهد آن هستیم که نرخ بیکاری این استان بالا و در فضای کسب و کار رتبه 29 را دارد که باید تلاش ویژه ای و پویایی خاص را دراین استان باید شاهد باشیم.

نجفی گفت: در بخش محصولات زراعی و باغی 500هزار تن انواع محصولات تولید می شود که بخش اعظم آنها صادرمی شود، فرودگاه پیام نیز بسترمناسبی برای صادرات است.

وی اضافه کرد: علاوه بر صنایع و کشاورزی حضور 20 میلیون گردشگر در البرز، علاوه بر گردشگرانی که برای رفتن به 14 استان دیگر ازاین استان عبور می کنند، لزوم توجه هرچه بیشتر به راه های آن را می طلبد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 28 شهریور 96، کد مطلب: 82669865 ، www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین