پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۶۱۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید ایلام به استان ایلام سفر می‌کند.

شعار سال: عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید ایلام به استان ایلام سفر می‌کند.

قرار است عصر دوشنبه و راس ساعت 16 در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام با حضور وزیر کشور مراسم معارفه استاندار جدید ایلام انجام شود.

پیش از این و طی هفته گذشته از سوی هیات دولت قاسم سلیمانی‌ دشتکی به عنوان استاندار ایلام منصوب و پرونده محمدرضا مروارید در سمت استانداری ایلام بسته شد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی پیش از این در سمت استانداری چهارمحال و بختیاری منشاء خدماتی بوده است و در کارنامه مدیریتی او مسؤولیت‌های متعددی در دستگاه‌های مختلف دیده می‌شود.

قاسم سلیمانی دشتکی، متولد 1334 در شهر دشتک و از فعالان فرهنگی و سیاسی استان چهار محال و بختیاری است که پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی از دانشگاه اصفهان، در سال 1357، فعالیت خود را در آموزش و پرورش استان زادگاه خویش آغاز و از سال 1358 تا 1376 علاوه بر تدریس، ریاست دبیرستان‌های مختلف و همچنین دبیر گروهی رشته روانشناسی را نیز عهده دار بود.

سلیمانی از سال 1376 تا 1379، مدیرکل تعاون استان چهارمحال و بختیاری، از سال 79 تا 82 مدیرکل تعاون استان اصفهان و از سال 82 تا 1383 نیز در سمت مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اصفهان بوده است.

استاندار جدید ایلام از سال 1383 تا 1385 به مدت دو سال نیز معاونت برنامه‌ریزی، اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی را در کارنامه کاری خود دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 10 مهر 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۷۱۰۰۰۰۰۵۰، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین