پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار کرد.
شعارسال: وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز دوشنبه با آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار کرد.

وزیر کشور عصر امروز از طریق فرودگاه خرم آباد وارد لرستان شد تا در جلسه شورای اداری لرستان و مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان حضور یابد.

بنابر این گزارش، در این مراسم «هوشنگ بازوند» تودیع و «موسی خادمی» به عنوان استاندار لرستان منصوب می شود.

بر اساس این گزارش، هوشنگ بازوند از مهرماه سال ۱۳۹۲ در مسئولیت استانداری لرستان مشغول به کار بود. موسی خادمی نیز پیش از این استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

خادمی علاوه بر استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر بوده و سوابق عضویت در هیئت مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران را در کارنامه خود دارد.

استان لرستان بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد ۱۶ استاندار بر مسند استانداری این استان بوده به طوری که موسی خادمی شانزدهمین استاندار لرستان محسوب می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1396، کدخبر: 4090866 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین