پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
رئیس مجمع نمایندگان استان البرز گفت: از وزیر کشور می‌خواهم سریع‌تر حکم شهردار کرج را امضاء کند.

شعارسال: عزیز اکبریان در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید استان البرز که صبح امروز در سالن شهیدان نژادفلاح برگزار شد، اظهار داشت: از مدیریت صبور و با گذشت طهایی تشکر می‌کنم و نزدیک به سه سال که سکان این استان را بر عهده دارند کارهای خوبی انجام دادند.

وی افزود: به استاندار جدید هم عرض می‌کنم که استان البرز معروف به ایران کوچک نیروهای بسیار خوب و ارزشی دارد و اولویت باید استفاده از نیروهای بومی باشد.

رئیس مجمع نمایندگان البرز با اشاره به ظرفیت‌های تجاری، گردشگری و صنعتی البرز گفت: البرز قطب کشاورزی در کشور است که بیش از سه درصد جمعیت ایران و 11 درصد ترافیک کشور را داریم که باید توجه جدی به آن شود و نزدیکی به تهران ویژگی خاصی را به استان می‌دهد.

وی با بیان اینکه البرز شش هزار شهید دارد، عنوان کرد: البرز می‌تواند قطب تجاری و کشاورزی باشد و امروزه صادرات آن به کشورهای خلیج فارس و روسیه انجام می‌شود و هئیت‌های خارجی نیز به استان می‌آیند که ظرفیت بسیاری خوبی است.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزار و 500 تخت بیمارستانی در البرز اضافه شد، افزود: اگر هماهنگی‌های لازم بین نمایندگان مجلس و استانداری باشد فعالیت‌های بزرگ عمرانی و خدماتی می‌تواند انجام شود.

وی با تشکر از شورای قبلی کرج و شهرداری این کلان شهر، گفت: از اعضای جدید شورا نیز بابت کارهای در حال پیگیری تشکر می‌کنم و از وزیر کشور می‌خواهم سریع‌تر حکم شهردار کرج را امضاء کند.

اکبریان با بیان اینکه باید به اقتصاد مقاومتی بیشتر اهتمام ورزیده شود، بیان کرد: برخی اوقات یک کارشناس مصوبه قانون اقتصاد مقاومتی را اجرا نمی‌کند که استاندار باید برخورد کند و باید این معضل‌ها حل شود و به استان‌ها و شورای برنامه‌ریزی آنها اختیارات بیشتری داده شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارخانه‌‌داران البرز نزد بنده آمده و بیان می‌کنند که 600 میلیون دلار در عمان در حال سرمایه‌گذاری است ولی بوروکراسی اداری در ایران بسیار زیاد است و باید به بخش خصوصی اعتماد کنیم و به همه به دیده متخلف نگاه نکنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 28 شهریور 96، کد مطلب: 1523649 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین