پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
شهردار منتخب اصفهان از اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های مجازی پیرامون صدور حکم وی از طرف وزارت کشور ابراز بی اطلاعی کرد.

شعار سال: قدرت الله نوروزی درباره اخبار منتشر شده پیرامون صدور حکم شهرداری اصفهان از طرف وزارت کشور اظهار داشت: اگر حکم صادر شده باشد نخستین کسی که در جریان قرار می‌گیرد بنده هستم اما تاکنون تماسی در این باره با بنده نشده است.

وی با بیان اینکه چنین خبری را ندیده‌ام، افزود: این موضوع را دنبال نیز نکرده‌ام چون صدور حکم شهرداران روندی دارد که باید طی شود.

شهردار منتخب اصفهان گفت: البته امروز نیز جمعه است و کسانی که شایعه را منتشر کرده‌اند به این موضوع دقت نکرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری روند کار از طریق وزارت کشور، هفته آینده این حکم صادر شود.

امروز برخی کانال‌های مجازی از صدور حکم قدرت الله نوروزی توسط وزارت کشور خبر دادند. این در حالی است که پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور نیز تا کنون خبری در این زمینه منتشر نکرده است.

نوروزی شنبه چهارم شهریور در نخستین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با برگزاری انتخابات، با کسب 13 رای به صورت رسمی به عنوان شهردار اصفهان انتخاب شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 11 شهریور 96، کد مطلب: 1507917:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین