پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۷
شهردار سابق اصفهان گفت : در دوره تصدی بنده 1180 پروژه کوچک و بزرگ به صورت هفتگی به بهره برداری رسید.

شعار سال: مهدی جمالی نژاد شهردار سابق اصفهان درمراسم تکریم و معارفه شهردار اصفهانگفت : 1180پروژه های شهریدر سه شیفت انجام شد.

شهردار یزدبا بیان اینکه کار شهرداری کار تیم بزرگ است و در این راه حضرت آیت الله مظاهری و آیت الله ناصری و آیت الله طباطبایی نژاد رهنمود های موثری داشتند.

وی از نخبگان و فرهختگان اصفهان قدردانی کرد.

جمالی نژاد افزود : در این بازه زمانی سه برابر ده سال گذشته سرمایه گذاری شده است.

شهرداریزد با تشکر از اهالی رسانه کرد وگفت : هر هفته همراه ما بودند و اگر دیوار اعتمادی کوتاه شد همدلی و همراهی عزیزان بود.

وی از آتش نشان و پاکبانان شهر تشکر کرد و گفت من شرمنده خانواده این عزیزان هستم و ای کاش خانواده آنها بودند تا دستشان را ببوسم.

شهردار سابق اصفهاناضافه کرد اگر من قرار است به شهر قنات و قنوت بروم من شرمنده مردم هستم چرا که نتوانستم آنچه که شایسته مردم است کار کنم و شرمنده همه مدیران و همکاران خود در شهرداری هستم.

وی با بیان اینکه استاد خودم آقای سقاییان نخبه ای بودند که ما ادامه راه ایشان را ادامه دادیم و همه ما در یک مسیر هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 15 مهر 96، کدمطلب:۶۲۷۰۳۹۴، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین