پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۵۶۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
شهردار اصفهان در خصوص برنامه‌اش در خصوص تغییرات در حوزه معاونت‌های شهرداری گفت: ما در این بخش نیز تغییراتی را داریم اما برای انجام این کار عجله نداریم.

شعار سال: قدرت الله نوروزی با اشاره به تغییرات اتفاق افتاده و در حال وقوع در شهرداری اصفهان اظهار داشت: تغییرات در شهرداری اصفهان بر اساس برنامه‌هایی که در گذشته اعلام کرده‌ایم و همچنین مشکلات مالی که در شهرداری وجود دارد، در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تغییرات در هر یک از بخش‌های شهرداری اصفهان براساس نیاز بوده است، افزود: از این رو باید توجه داشت که در حوزه سرمایه‌گذاری تمرکز بیشتری را خواهیم داشت.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ما در نظر داریم با اولویت‌بندی پروژه‌ها بر اساس راهکار منطقی در مسیری حرکت کنیم که شاهد ایجاد فضای مناسب تر برای زندگی مردم در اصفهان باشد، ابراز داشت: امیدواریم با حضور و استقبال خوب سرمایه‌گذاران در این راستا به موفقیت دست یابیم.

وی در ادامه با بیان اینکه حوزه گردشگری در حال حاضر در اولویت برنامه‌های شهرداری اصفهان است، ادامه داد: در این راستا تاکنون ملاقات‌های مختلفی را با مسئولان دستگاه‌های مختلف داشته و مذاکراتی را در این زمینه انجام داده‌ایم.

گردشگری در شهر اصفهان مسیر منطقی خود را طی می‌کند

نوروزی با بیان اینکه گردشگری در شهر اصفهان مسیر منطقی خود را طی می‌کند، اضافه کرد: ما هم شاهد حضور بیشتر گردشگران خارجی و هم گردشگران خارجی هستیم و این موضوع روند روبه رشدی را به خود گرفته است.

وی در خصوص تاثیر پیاده‌روسازی بخش مرکزی شهر اصفهان بر افزایش گردشگران نیز تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که تنها دلیل اجرای این طرح گردشگری نیست بلکه حفظ میراث تاریخی و فرهنگی شهر اصفهان یکی دیگر از دلایل است.

شهردار اصفهان همچنین در خصوص برنامه‌اش در خصوص تغییرات در حوزه معاونت‌های شهرداری نیز اضافه کرد: ما در این بخش نیز تغییراتی را داریم اما برای انجام این کار عجله نداریم و به گونه‌ای پیش می‌رویم که کارها به درستی انجام و جایگزین‌های مناسبی نیز پیدا شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 8 آبان 96، کد مطلب: 4128740 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین