پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
استاندار آذربایجان شرقی گفت: سند تدبیر و توسعه این استان را با به روز رسانی به عنوان برنامه عملیاتی تحقق اقتصاد مقاومتی اجرا خواهیم کرد.

شعار سال: مجید خدابخش عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی و آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی که با حضور وزیر کشور در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، با اشاره به سابقه معاونت عمرانی و سیاسی استانداری آذربایجان شرقی در دهه 70 اظهار کرد: خداوند توفیق داد که بعد از 14 سال دوباره به این استان بازگشتم و امیدوارم خادم خوبی برای مردم باشم.

وی ظرفیت‌های مختلف آذربایجان شرقی را یادآور شد و افزود: این استان 19 نماینده در مجلس، کمیسیون‌های مختلف و نایب‌رئیسی مجلس دارد که می‌تواند کمک بزرگی به توسعه استان داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سند تدبیر و توسعه را با به روز رسانی به عنوان برنامه عملیاتی تحقق اقتصاد مقاومتی اجرا خواهیم کرد ادامه داد: این سند توسعه، یادگار دوران مدیریت جبارزاده است و باید با جدیت اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: راه شروع شده جبارزاده و پروژه‌های نیمه تمام را ادامه می‌دهیم.

خدابخش با اشاره به اینکه در دوران مدیریت 20 سال قبل که توفیق حضور در استانداری را داشتم، دولت پول قابل توجهی داشت که دغدغه ما جذب اعتبارات دولتی بود افزود: از طرفی دولت مجاز به سرمایه‌گذاری هم بود که امروز همه این موارد برعکس شده است که دولت نه پول زیادی دارد و نه اجازه سرمایه‌گذاری!

وی با اشاره به این که در کنار این محدودیت‌ها فرصت‌های بسیار خوب بخش خصوصی و صندوق توسعه ملی را در اختیار داریم ادامه داد: باید از این فرصت به خوبی برای توسعه استان استفاده کرد.

استاندار آذربایجان شرقی موضوع اقتصاد مقاومتی را بر اساس دستور وزیر کشور و مطالبه مقام معظم رهبری بالاترین دستور کار استانداران عنوان کرد و گفت: در جهت ایجاد اشتغال و تولید تلاش‌ها مضاعف خواهد بود

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 مهر 96، کد مطلب: 1532034 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین